Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan oikeen elämän lihava. Ja olo. Herr Doctorin lihavaolo on pelkkää larppailua. Se toki ihan Ok.

Perkele noi helvetin ampiaiset sekoilevat taas ihan kybällä. Ei voi pihalla oluttakaan olla lasissa. Vitun håmåt.
 
Hese ja mäkki on huonoimmat, mäkkiin en enää mee kun palvelukin aivan pohjamutaa ei ole aikuista ihmistä varten kun teinit kaivaa nenää kassan takana ja pihvi en tiedä mistä sidekudoksesta ne sen jauhaa että semmonen lätkä. Hesessä taas kaikki rasvaista ja sokerista ja bland ja pihvi aika sama. Mutta aina joskus mega-ateria, sellaiseen spudari safkan himoon. Burgerking askel ylöspäin ihan selkeästi noista, tulee silloin tällöin käytyä.
 
Ihan oikeen elämän lihava. Ja olo. Herr Doctorin lihavaolo on pelkkää larppailua. Se toki ihan Ok.
baymax-big-hero6.gif
 
Etuvastuspohdintaa aiheuttanut hehkujärjestelmän kunnostus nytkähti hieman eteenpäin.

Selvittelin tänään kaavion ja yleismittarin kanssa johtosarjaa, joka oli hehkujen osalta sekaisin kuin Sylvin kuuppa.

Näyttää siltä että eiköhän superglow saada vielä palautettua entiseen loistoonsa.
 
Hese ja mäkki on huonoimmat, mäkkiin en enää mee kun palvelukin aivan pohjamutaa ei ole aikuista ihmistä varten kun teinit kaivaa nenää kassan takana ja pihvi en tiedä mistä sidekudoksesta ne sen jauhaa että semmonen lätkä. Hesessä taas kaikki rasvaista ja sokerista ja bland ja pihvi aika sama. Mutta aina joskus mega-ateria, sellaiseen spudari safkan himoon. Burgerking askel ylöspäin ihan selkeästi noista, tulee silloin tällöin käytyä.
Tuusulan Road Star, aitoa snägäriruokaa.

Vanhan kunnon snägärikulttuurin pitäisi nousta jälleen kansan suosioon , muuten kuolee pois.
 
Tuusulan Road Star, aitoa snägäriruokaa.

Vanhan kunnon snägärikulttuurin pitäisi nousta jälleen kansan suosioon , muuten kuolee pois.

Kannattaisin jos tekisivät itse pihvinsä. Vaikka pakkasen kautta, mutta taitaa olla tukun pihvi ja tukun sämpylä nuilla kaikilla niin mitä niissä muissa aineksissa sitten… Vai onko joku perinteinen independent kioskimuotoinen joka tekisi itse?
Tuossa naapurissa Chili’s ainakin tekee jollain muotoa itse pihvit, kun ovat epämääräisen muotoisia ja kokoisia, pitäiskin käydä uudestaan.🤔 Mutta ei snägäri ole kuitenkaan, ravinteliksi täytyy luokitella.
 
Missä muualla kehtaisi kysyä tällaista?
Oon skannanut kaikkia fysiikkakilpailujen sarjoja, mutta onko classic bodybuilding kuopattu kokonaan? En löytänyt sitä. Ja onko SKL classic physique jotenkin korvannut sen? Classic bodybuilding on ollut ainoa natikkasarja sortsin lisäksi, ei taida physiquessa pärjätä ilman myrkkyjä? 🤔
 
Kannattaisin jos tekisivät itse pihvinsä. Vaikka pakkasen kautta, mutta taitaa olla tukun pihvi ja tukun sämpylä nuilla kaikilla niin mitä niissä muissa aineksissa sitten… Vai onko joku perinteinen independent kioskimuotoinen joka tekisi itse?
Tuossa naapurissa Chili’s ainakin tekee jollain muotoa itse pihvit, kun ovat epämääräisen muotoisia ja kokoisia, pitäiskin käydä uudestaan.🤔 Mutta ei snägäri ole kuitenkaan, ravinteliksi täytyy luokitella.
Totta tuo pihviasia, tilaan yleensä porilaisen.

No joo, munahampparin myös.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom