Doctor feelgood
VIP
Hyvä ulkoilukeli oli. Nyt jotain täytettä mahaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan oikeen elämän lihava. Ja olo. Herr Doctorin lihavaolo on pelkkää larppailua. Se toki ihan Ok.
Tuusulan Road Star, aitoa snägäriruokaa.Hese ja mäkki on huonoimmat, mäkkiin en enää mee kun palvelukin aivan pohjamutaa ei ole aikuista ihmistä varten kun teinit kaivaa nenää kassan takana ja pihvi en tiedä mistä sidekudoksesta ne sen jauhaa että semmonen lätkä. Hesessä taas kaikki rasvaista ja sokerista ja bland ja pihvi aika sama. Mutta aina joskus mega-ateria, sellaiseen spudari safkan himoon. Burgerking askel ylöspäin ihan selkeästi noista, tulee silloin tällöin käytyä.
Tuusulan Road Star, aitoa snägäriruokaa.
Vanhan kunnon snägärikulttuurin pitäisi nousta jälleen kansan suosioon , muuten kuolee pois.
Mikäs se tämmönen on, luulin että ne myy ruokaa eikä jäsenyyksiä...Päivän saavutus: hesburgerin gold-jäsenyys
No tämäki on kyllä saavutus.En ole koskaan syöny hesburgeria. Vaikka olen asunut Åbossa sen 8 vuotta.
Totta tuo pihviasia, tilaan yleensä porilaisen.Kannattaisin jos tekisivät itse pihvinsä. Vaikka pakkasen kautta, mutta taitaa olla tukun pihvi ja tukun sämpylä nuilla kaikilla niin mitä niissä muissa aineksissa sitten… Vai onko joku perinteinen independent kioskimuotoinen joka tekisi itse?
Tuossa naapurissa Chili’s ainakin tekee jollain muotoa itse pihvit, kun ovat epämääräisen muotoisia ja kokoisia, pitäiskin käydä uudestaan. Mutta ei snägäri ole kuitenkaan, ravinteliksi täytyy luokitella.