Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
mä oon aina tykänny alottaa lomani mahd. myöhään, yleensä elokuussa. jaksaa paremmin töissä kesän läpi ku tietää et on jotain mitä odottaa viel =D
Olosuhteiden pakosta yleensä heinäkuu tullut lomailtua ja odotan kyllä sitä, että nyt muutaman lomaviikon ansiosta syksy tuntuisi vähän lyhyemmältä 😁
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heinäkuussa lomailua puoltais se, että aika monet kaverit lomailee silloin ja helpompi järkätä jotain kaveriporukan reissuja. Edellisen jos unohtaa, niin heinäkuuthan on löysiä töissä ja syksymmällä lomaillessa ei tosiaan oo vuotta enää niin pirusti jäljellä, kun palailee takas.
 
Patterinvaihto.

IMG_5758.jpeg
 
Tätä mä en oo koskaan ymmärtänyt. Kyllä minä itsekin tiedän että tuli taas pyörittyä koko yö, eikai siihen mitään ihmeen konetta tarvita sitä kertomaan?

Nuitahan käyttää tai käytti palstan parhaat nukkujat, kivahan se kehuja on lukea. Huonosti nukkuvalle tuo on niinku add insult to injury kun kello vielä vittuilee aamulla kato nyt miten aktuaalisen kehno yöuni, älä edes yritä esittää pirteää.
 
Heinäkuussa ei-lomailun ongelmana on, että olet ainut asian tuntija paikalla. Kaikkien projektien tulipalo-ongelmat kipataan niskaasi.
 
Noista nukkumismittareista, niin en minä itekään kaipaa mitään kelloa vittuilemaan unesta, kun oon vanha uniongelmainen (joskin hyvin vähän enää nykyään), mutta mitä noista varmaan vois saada irti, mitä ei muuten välttämättä niin helposti tajua, niin jos leposyke koko ajan ylhäällä, kun nukkuu, niin siitä voi arvata, että nyt menee liian kovaa. Joko reenin tai stressin suhteen. Ja sitten toivottavasti tajuaa vähän höllätä. Toi on ehkä numeroina helpompi tajuta kuin pelkästään olosta.
 
Noista nukkumismittareista, niin en minä itekään kaipaa mitään kelloa vittuilemaan unesta, kun oon vanha uniongelmainen (joskin hyvin vähän enää nykyään), mutta mitä noista varmaan vois saada irti, mitä ei muuten välttämättä niin helposti tajua, niin jos leposyke koko ajan ylhäällä, kun nukkuu, niin siitä voi arvata, että nyt menee liian kovaa. Joko reenin tai stressin suhteen. Ja sitten toivottavasti tajuaa vähän höllätä. Toi on ehkä numeroina helpompi tajuta kuin pelkästään olosta.
Nimenomaan näin.

Minä en katso läheskään päivittäin sitä miten pitkään olen nukkunut mutta lähes päivittäin katson sitä, mikä on kellon mukaan vireystila ja peilaan sitä omaan oloon. Vireystila, valmius, body battery, miten nämä eri vimpaimet sen asian ilmoittaakaan, kertoo nimenomaan siitä palautumisesta (ei vain treenistä, kokonaiskuormituksesta). Jos se on aamulla vaikka 36/100 (näinkin voi olla) niin klikkaamalla näkee: aivan, stressikäyrää (syke korkealla) piirtänyt koko yön, vaikka olisi nukkunutkin. Ei vain ole levännyt.
On tämmöiselle vähän yksinkertaisemmalle jotenkin helpompi höllätä ja ottaa vaikka lepopäivä, kun on jotain "konkreettista" jolla perustella asia itselle. Liian helposti ja huomaamatta ajaa itsensä ylikierroksille.
 
Mittaako nuo älykellot yms onko paskonut tarpeeksi vuorokauden aikana? Kai tuossakin on joku optimaalinen suoritus?

Vaikka tuntuu, ettei tavaraa ole jonottamassa ulospääsyä, niin onhan se vielä tikistettävä pari papanaa, jotta maximum wellbeing on suoritettu. Varmasti helpottaa, kun kello kertoo, että kakkahommat on mintissä 👍
 
20230731_212509_resize_72.jpg


Vittu ku on vaikea liittää luurista kuvia, kun mullon jostain syystä luurilla kirjoittaessa kaikki noi viestin kirjoituksen menut harmaana..

Mutta siinä on herra aktiivinen juuri edellisen viestin lukuhetkeltä. Yllättävää kyllä, että toi toinen rauhallisempi yleensä torpedoi työpäivät. Kuvan sankari sit yöt.
 
Vittu ku on vaikea liittää luurista kuvia, kun mullon jostain syystä luurilla kirjoittaessa kaikki noi viestin kirjoituksen menut harmaana..

Mäkin joskus vissiin vahingossa painanut. Joku täällä vinkkas. Tosta saa takas:
’Toggle bbcode’
Meni hetki taas löytää.

IMG_5762.jpeg
 
28500 askellusta tänään tuolla +28-30 asteessa. Lähennellään ennätystä... Huom niiltä ajoilta kun kännykkä mittaa noita askelia pyytämättä ja yllättäen.

??
Nuitahan käyttää tai käytti palstan parhaat nukkujat, kivahan se kehuja on lukea. Huonosti nukkuvalle tuo on niinku add insult to injury kun kello vielä vittuilee aamulla kato nyt miten aktuaalisen kehno yöuni, älä edes yritä esittää pirteää.
Itsekin kuulen aina vierestä stressiä siitä kun nukkuu kumminkin niin huonosti ja kello ei ole tyytyväinen.
Heinäkuussa ei-lomailun ongelmana on, että olet ainut asian tuntija paikalla. Kaikkien projektien tulipalo-ongelmat kipataan niskaasi.
Ts. Noin jokainen työpäivä.
 

Ahneella on paskanen loppu. Varmasti ajatteli, että jotenkin saa varastettua puolet omaisuudesta vaikka avioehto olikin. Ainakin sen verran haipakkaa on rouvan luottokortin käyttö ollut viime vuosina. Eipä vain tajunnut tuhlaavansa omia rahojaan. 🤣🤣🤣
 
Back
Ylös Bottom