Ei välttämättä tarvitse kukaan muukaan, mutta jokainen pukeutukoot miten haluaa. Paras tyyli on oma tyyli.Ei mies sormuksia tarvitse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei välttämättä tarvitse kukaan muukaan, mutta jokainen pukeutukoot miten haluaa. Paras tyyli on oma tyyli.Ei mies sormuksia tarvitse.
Viiskymppisenä aloitetaan Triathlon
Nyt taisi mennä 20 ja 50 sekaisin.
Viiskymppisenä aloitetaan Triathlon
Tätä mä en oo koskaan ymmärtänyt. Kyllä minä itsekin tiedän että tuli taas pyörittyä koko yö, eikai siihen mitään ihmeen konetta tarvita sitä kertomaan?Nukkunukki hyvin ku ei tarvi aamulla kattoa apista miten nukku.
Oma MuTu (eli nykymaailmassa vastaa 100% tieteellistä faktaa) kello huomataan herrojen toimesta positiivisesti (n=4), Naisoletettujen toimesta korkeintaan negatiivisesti jos ollenkaan.en aivan usko tuota
jos se kello on osa kokonaisuutta johon se istuu täydellisesti ja jota ilman jotain puuttuisi
aivan varmana kiinnität, et vain huomaa sitä
Muut palailee töihin ja minulla alkoi loma
Eheheeei. Ostin levynkin joskus lähinnä kansitaiteen perusteella.En ole ihan varma, että nouseeko tämä biisi kansitaiteensa tasolle
En välttämättä ollut tietoinen sanoituksista.....Taaskaan."Cannons start bombarding sperm
We will attack
There is no way back"
Toinen tossa on se, että kun palaa lomilta niin on jo syksy. Hieman helpompi orientoitua työntekoon.mä oon aina tykänny alottaa lomani mahd. myöhään, yleensä elokuussa. jaksaa paremmin töissä kesän läpi ku tietää et on jotain mitä odottaa viel =D