Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kello on kyllä itelle ihan viimeisiä turhakkeita, joita viittii ostaa. Miks semmoista edes pitäs ranteessa, kun täällä himassa istuu etätöissä kissojen kanssa.. Lähinnä epämukava.

Joku sporttikello nyt vois olla fillarilenkeille ihan jees, mutta saman ajaa tuo kännykkäappis, joka on bluetoothilla yhteydesssä moottoriin. Eikä oo terveystiedotkaan kiinassa tai jenkeissä.

Eikä kyllä oo koskaan kiinnostanu mitkään korutkaan, kun nuoruuden korvikset on otettu korvista ja luokkasormukset hukattu.

Ehkä viiskymmpisenä sit taas uusi nuoruus, korvis korvaan ja moottoripyörä alle.
 
Viiskymppisenä aloitetaan Triathlon

Ja paskat.
Ellei sitten puhuta Kanarian versiosta:

cana.jpg
 
Itellä jää usein kelloista ja koruista painaumia, tulee ihottumaa ja iho kutiaa herkästi. Kuiva iho ärsyyntyy vielä herkemmin jos käyttää kelloja tms. Ei voi ainakaan kovinkaan pitkään käyttää. Niin olen oikeastaan kokonaan luopunut kellojen ja korujen käyttämisestä. Urheilukelloa saatan joskus käyttää uidessa tai lenkin ajan.
 
Minä käytän hopeista kaulaketjua ja riipusta silloin, kun erityisesti pukeudun jonnekin lähtöä varten. Samoin rannekelloa, josta on myös merkittävää hyötyä. Puhelin osaa olla kotona ihan itsekseen, ei tarvitse aina ottaa mukaan.

Olen niin kaunis, etten tarvitse mitään lisäkoristehärpäkettä tämän enempää 🙂
 
en aivan usko tuota

jos se kello on osa kokonaisuutta johon se istuu täydellisesti ja jota ilman jotain puuttuisi

aivan varmana kiinnität, et vain huomaa sitä
Oma MuTu (eli nykymaailmassa vastaa 100% tieteellistä faktaa) kello huomataan herrojen toimesta positiivisesti (n=4), Naisoletettujen toimesta korkeintaan negatiivisesti jos ollenkaan.

En muista miten nuoret Naisoletetut työmaalla keskusteli ja puhe valui siihen että jollain Rolexilla leveily on niin mautonta että siis daa. Irvistin vähän, peitin ranteen ja sanoin että mulla on kolome. :david: Toisaalta ihan sama, itselleni ne on ostettu, ei kellekkään muulle, aivan sama huomaako kukaan, tähän mennessä vain 4 miestä kommentoinut.
 
En ole ihan varma, että nouseeko tämä biisi kansitaiteensa tasolle
Eheheeei. Ostin levynkin joskus lähinnä kansitaiteen perusteella.
Kannessa ei tosin näkynyt kuvaa ihan kokonaisuudessaan, joten oli lievähkö yllätys tuo vuohi pitelemässä kikkeliä käpälässä.
Tuli ihan juliste mukana! Ei päätynyt seinälle kuitenkaan 😇
"Cannons start bombarding sperm
We will attack
There is no way back"
En välttämättä ollut tietoinen sanoituksista.....Taaskaan.
Mutta luovaa on.

Google kertoi myös erään jäsenen nimeksi "Pimeä in Kuopio"
@Sylverö , oletko kenties soittanut ukulelea URN:ssa joskus? :eek:
 
Kuukauden tissuttelun jälkeen salille, saman pituisen salitauon jälkeen -> jälkihikenä puolet tissuttelusta.
 
Sitä lottovoittoa odotellessa sain nostettua Genet tuommoisten 80cm korkeiden jalustojen päälle, päiviteltyä kajarien firmikset ja päivitettyä hallintasoftankin ajan tasalle. Kai tuota melkein uskaltaa jo sanoa, että parhaiten nää nyt soivat, mitä mulla olleet Genet. Ei ehkä ihan 4,5k€ / kappaleelta hyvin ja tila täällä rajoittaa saatanasti, mutta sillai, että ihan unohtui soittelemaan pitkästä aikaa kirjastoaan läpi. Tuo korkeammalle nostaminen ja suuntaaminen loivasti alaspäin teki selvästi hyvää.

Nyt vaan sormet ristissä, että aktiivisempi kissa ei kiipeä tuonne päälle ja ei kippaa kajari(t) maahan, kun vähän kiikkerät nuo jalustat ennen kuin keksin jonkun patentin tuohon aluslevyyn.
 
Back
Ylös Bottom