Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitääkö nyt ostaa muikkukukko? Mistä pk-seudulta saa hyvän?
Kaaren prisma, Sirkan leipomon muikkukukko 4/5

Ei ehkä paras mutta hyvää oli ja paljon voita siihen kuoreen.
 
Toi on oikeasti vastenmielistä että ihmiset kuvittelee elukat söpöiks lemmikeiksi.

nuoli Minun kättä

ei purrut

IMG_4856.jpeg
 
Paluu työpisteelle sujuu normimerkeissä: kasa teknisiä ongelmia ja satunnaisia tulipaloja.

Harmi kun unirytmi on kesälomamoodissa niin ihan vihanneksena.
 
Vittu kuntit miten se mieli muuttukaan. Tänään tissit, huomenna pers… eiku siis.
Apple watch, olin vannoutunu käyttäjä, 8 vuotta ranteessa yötä päivää. Kk sitten meni rikki, en viiti ostaa uutta nyt ku reilu kuukauden päästä tulee uudet mallit.
Ollu niin helvetin vapauttavaa kun ei ranne tärähtele eikä mitään tarvi mitata. Nauttinu olosta enemmän. Vähintään 50% puheluista menny ohi, mut voin soittaa takaisin sit ku ittelle sopii. Ei oo tarvinnu olla niin reaaliaikainen. Nukkunukki hyvin ku ei tarvi aamulla kattoa apista miten nukku.

Kello pitää silti olla, muuten palijas. Pitäiskö sittenki ostaa palstalaisten suosittelema rolle. Vai nuukana joku omega?

IMG_7939.jpeg
 
Vittu kuntit miten se mieli muuttukaan. Tänään tissit, huomenna pers… eiku siis.
Apple watch, olin vannoutunu käyttäjä, 8 vuotta ranteessa yötä päivää. Kk sitten meni rikki, en viiti ostaa uutta nyt ku reilu kuukauden päästä tulee uudet mallit.
Ollu niin helvetin vapauttavaa kun ei ranne tärähtele eikä mitään tarvi mitata. Nauttinu olosta enemmän. Vähintään 50% puheluista menny ohi, mut voin soittaa takaisin sit ku ittelle sopii. Ei oo tarvinnu olla niin reaaliaikainen. Nukkunukki hyvin ku ei tarvi aamulla kattoa apista miten nukku.

Kello pitää silti olla, muuten palijas. Pitäiskö sittenki ostaa palstalaisten suosittelema rolle. Vai nuukana joku omega?

Totta sullaki kaapissa nahkahihnainen perintöleijona on, ettei tartte ostaa mitään uutta...
 
Back
Ylös Bottom