Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Niin sinun pitää harvoin 😄 Aika moni kuitenkin ajelee pidempiä siivuja, jolloin auto lämpee ja akku on täys.

joo kesälläkin voi mennä välillä monta viikkoa ettei aktivoidu kertaakaan

välillä kyllä painan nappua silti, koska: höiritsee se valo mikä siinä napussa palaa!

mitä vähemmän turhia valoja kabiinissa, sen paree

ac:takin jo pitäis alvariinsa päällä siinä napussa palaisia aina häiritsevä valo
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei toimi etes adaptiivinen vaknopa hyvin talvella, kun ei näje liikennemerkkejä eikä viivoja ja lunta voi pöllytä

kuulemma voi tehdä yllättäviä jarrutuksia & kiihtytyksiä

ja T autossa se on aina oletuksena päällä, eli se pitää joka kerta tavella näppäillä pois päältä kun lähtee liikenteeseen

Muuttakee LänsiSuomeen. Ei ongelmia talvellakaan!

Siitä voi tulla ongelma että tiet ihavvitu reikäsiä. Jos auto ei itte osaa väistellä.
 
siinä miellyttävä määrä merkkivaloja kojetaulussa


IMG_4548.jpeg
 
ei toimi etes adaptiivinen vaknopa hyvin talvella,
Sanoisin että on kahden käden sormin laskettavissa kerrat 5v aikana kun Golffin adaptiivinen vakkari nikotellut lumisateessa (sillonkin se menee vaan pois päältä), silloinkin tullu niin paljon että parempi vaan ettei vakkarilla ajele.
 
Kattelin tohon sähköfillariini vähän laadukkaampaa jousitettua etuhaarukkaa, niin nuo ei näköjään oo halpoja.. 750€ ja siitä ylöspäin vähän laadukkaampi, mitä nykyinen.

Vähän närästää tommonen vajaa tonni viiva heittämällä yli mokomasta romuraudasta..
 
tuosta syystä tuleekin huomattavasti halvemmaksi ostaa polkupyörä heti valmiiksi semmoisilla osilla mitä ei tarvi jälkikäteen päivittää
 
Kylläpä taas vituttaa ihmiset.

Jostain syystä eläimillä ei ole koskaan ollut minuun vastaavaa vaikutusta, vaikka minua on purtu, raavittu, tönäisty, puskettu, tallattu varpaille ja paskottu päälle (undulaatit 😄).

Onko tämä normaalia 😳
 
Pitäs ostaa uudet lenkkitossut. Huomasin että pohja kulunut sileäksi.

Minulla ainakin kuusi vuotta vanhat lenkkitossut, jotka edelleen hiertävät uutuuttaan jalkoja 😏

Ehkä niistä ei koskaan tulekaan hyvät, joten voisin ostaa uudet nököttämään kaapin hyllylle odottamaan lenkkeilyinnostusta.
 
Minulla ainakin kuusi vuotta vanhat lenkkitossut, jotka edelleen hiertävät uutuuttaan jalkoja 😏

Ehkä niistä ei koskaan tulekaan hyvät, joten voisin ostaa uudet nököttämään kaapin hyllylle odottamaan lenkkeilyinnostusta.
Mulla kestää keskimäärin vuoden yhdet lenkkitossut, nämäkin ostettu viime keväänä 😄
 
tuosta syystä tuleekin huomattavasti halvemmaksi ostaa polkupyörä heti valmiiksi semmoisilla osilla mitä ei tarvi jälkikäteen päivittää
Firman fillariedun raamit vähän rajoitti hankintaa.

Ja semmonenhan ei toki oo harrastus, jos ei mee kaikki rahat.
 
Olen tässä miettinyt, josko latoisi Perintöä tiskiin ja palkkaisi Persol Trainerin. Sellaisen ihan oikean - ei kaksikymppistä pepputreeniin ja peilailuun erikoistunutta some-neitokaista (kaikella kunnioituksella heitä kohtaan) vaan koulutetun ja kokeneen.
 
Back
Ylös Bottom