Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olette perverssi.

e: Ilmastointi autossa ja sitä ei käytä...vähän kun ostais nelivedon ja ajelis vain aurattuja teitä

mitäs sitä turhaa jos sitä ei tarvi

ensimmäinen ilmastoitu henkilöauto kun oli niin silloin se oli päällä aina, mutta nykyään vähemmnä ja vähemmän

voisin heittää arvion, että viitenä päivänä tänävuonna on tarvinnu
 
On muuten villin tuntoista istua kyydissä Teslan ajaessa autopilotilla risteykseen, jossa liikennevalot on vaihtaneet keltaiselle vilkulle ja kamerat ei näe kolmiota. Ei muuten osannut pysähtyä.

Kyllä se autopilot noihin 20kg aleparobokärryihin sopii, kiltisti odottavat ja menevät kun turvallista. Mutta imisen henki ja 2000kg 100km/h ajoneuvo autopilotille, niin huh tuhovoima on melkoinen jos ja kun ajanjänteen venyessä lopulta tuleepi autopilotille virhe.
 
sensijaan vak.nop.sääd. on käytössä aina kun ajan
 
mitkä ovat ne varusteet jotka bensiiniautosta puuttuu ja sähköstä löytyy
En osaa sanoa, mutta osaan sanoa mitä monista bensiiniautoista löytyy (ei välttämättä uusista) mutta sähköautoista ei. Kytkinpoljin, manuaalivaihteisto, ja mekaaninen käsijarru.

Saa siirrettyä siitä lappilaisen hotellin oven edestä ihan käsipelillä vähän sivummalle odottamaan neljän tunnin päästä saapuvaa hinausautoa, joka lähtee sitten hiissaamaan sen siitä lähimmälle korjaamolle.
ja telasta, Minulle eräs teslanomistaja juuri jutteli että ainoa huono puoli niissä on ettei enää ensimmisen jälkeen ole mitään muuta merkkiä mihin voisi vaihtaa
on käynyt koeajamassa useita kun tesla olisi vaihtoiässä, mutta ei ole mitään vaihtoehtoa kun toinen tesla

ja huolto pelaa, jos autoon tulee onkelma, sovelluksesta vain viestiä niin paikkakunnan roadman vastaa ja tulee tarvittaessa vaikka kotipihaan laittamaan auton kuntoon, mihinkään ei tarvitse autoa lähteä kiikuttamaan

paitsi talvella jos ei ole omaa tallia niin sitten voi vaikka ajaa auton johonkin parkkihalliin niin jos on jotain ruuvaushommia niin huotomiehen ei tarvi ulkona ruuvailla
Juu, jos kaipaa huoltoa, ja voi ajaa parkkihalliin.

Jos tuli vika, eikä voi ajaa, niin


Saariselältä hinuri vie sen tuhannen kilometrin päähän pajalle jossa on kuukauden jono...

@gonzaless Gonzalle pointsit, volkkari on panostanu hyvin sähköautoissaki jälkimarkkinointiin. Eli huolto/korjaustoimintaan.
 
On muuten villin tuntoista istua kyydissä Teslan ajaessa autopilotilla risteykseen, jossa liikennevalot on vaihtaneet keltaiselle vilkulle ja kamerat ei näe kolmiota. Ei muuten osannut pysähtyä.
Vai että villin...

No, istuskelkoot kuka haluaa moisessa taksissa.

Kai se autopilotista huolimatta tottelee silti jarrupoljinta?

Minkäslainen autokoulu ja inssi muuten näillä autopiloteilla on, ja montako vuotta kortti voimassa kerrallaan?
 
Kai se autopilotista huolimatta tottelee silti jarrupoljinta?
Joo. Kyllä sitä jarrua joutui painamaan. Auton omistajallekin tuli täytenä yllätyksenä, että kyseisestä masiinasta löytyy moinen ominaisuus ja sittenhän me heti testattiin kun kerran semmoinen on.
Yhtään se autopilotti ei väistele monttuja tiessä, enneminkin jytyyttää täysillä yli, että siinäkin mielessä ei kyllä sovellu suomen teille.
 
Back
Ylös Bottom