Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
im_batman_3.jpg


#vokot
 
Bentsu toimii erilogiikalla kai sitten. Golffissa ja Poshussa jos auto on päällä niin default on ac päällä ja on vaan ac off/eco nappi.

kylä Minun vag:ssä oli että kun painoin automaatin päälle, kylmästöinti aktivoitui, mutta sen sai napusta pois aivan kuten mesessäkin ja se on poissa niin kauan kun sen painaa päälle

mutta kaikki muu ilmanvaihto jäi automaattitoiminnolle
 
koska: apukuskin paikalla ei istu kukaan

valo ei killitä jos siinä joku istuu

ominaisuus, ei vika
No nyt kyllä sanon, että omituisuus.

Mutta mikäs siinä, jos merssusta tykkää niin että tuollaista tekstiä haluaa aina ajellessaan katella, niin eihän sillon kannata ainakaan vaihtaa merkkiä.

Jotenki vain luulin juuri lukeneeni, ettet arvostaisi moisia ylimääräisiä valoja...
 
kylä Minun vag:ssä oli että kun painoin automaatin päälle, kylmästöinti aktivoitui, mutta sen sai napusta pois aivan kuten mesessäkin ja se on poissa niin kauan kun sen painaa päälle

mutta kaikki muu ilmanvaihto jäi automaattitoiminnolle
Mutta vagineissa ac off nappi, ei ac on, kuten bentsussa näyttää olevan. Defaulttina: ei valoa.
 
Minä aina ihmettelen kun jossain autoarvioissa valitetaan tai puhutaan ylipäätään ilmastoinnin/lämmityksen nappuloiden toiminnasta tai toimimattomuudesta, näytöissä, menuissa ym.

Kosken ilmastoinnin säätöihin noin 2 kertaa vuodessa. Talvella +22 auto, kesällä vaihdetaan +21.

Penkinlämmitys tahi jäähdytys napit sen_sijaan käytössä about joka kerta kun autoon istuu.
 
Back
Ylös Bottom