Sama. Tosin nykyiset New Balancen tossut kestäneet hyvin. Tai sitten vähemmän joggingia.Mulla kestää keskimäärin vuoden yhdet lenkkitossut, nämäkin ostettu viime keväänä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama. Tosin nykyiset New Balancen tossut kestäneet hyvin. Tai sitten vähemmän joggingia.Mulla kestää keskimäärin vuoden yhdet lenkkitossut, nämäkin ostettu viime keväänä
Mulla jo viitisen vuotta pelkkiä New Balancen lenkkikenkiä. Ihan parhaat mulle tuossa hintaluokassa.Sama. Tosin nykyiset New Balancen tossut kestäneet hyvin. Tai sitten vähemmän joggingia.
Sama juttu. 880 Fresh Foamit, sopii jalkaan kuin valettu.Mulla jo viitisen vuotta pelkkiä New Balancen lenkkikenkiä. Ihan parhaat mulle tuossa hintaluokassa.
Hirveän pitkä litania kirkkaan oranssina loistavia kirjaimia, miksi ihmeessä?
miksi ihmeessä?
Bentsu toimii erilogiikalla kai sitten. Golffissa ja Poshussa jos auto on päällä niin default on ac päällä ja on vaan ac off/eco nappi.
No nyt kyllä sanon, että omituisuus.koska: apukuskin paikalla ei istu kukaan
valo ei killitä jos siinä joku istuu
ominaisuus, ei vika
Mutta vagineissa ac off nappi, ei ac on, kuten bentsussa näyttää olevan. Defaulttina: ei valoa.kylä Minun vag:ssä oli että kun painoin automaatin päälle, kylmästöinti aktivoitui, mutta sen sai napusta pois aivan kuten mesessäkin ja se on poissa niin kauan kun sen painaa päälle
mutta kaikki muu ilmanvaihto jäi automaattitoiminnolle
?Commandolle jatkotoosa tulossa
Katoitko kenties Girl with the dogs videon?