Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon eri mieltä tosta kalleudesta, tuo mun auto oli tosi halpa. 35k€ maksoin, oli 1,5v vanha ja 20tkm ajettu. Lähes kaikilla varusteilla mitä tohon saa. Ei tolla hintaa saa mitään vastaavaa polttis autoa. Ei edes saman ikäistä/ ajettua corollaa missä olis varusteita edes sinnepäin.

Laatu tossa volkkarissa tosi hyvä, kaikki toimii. Eikä tipu paneelit ovista niinku teslassa. Ja jälkimyynti toimii, saa huoltoon jos tarvis. Tämä ehkä suurin syy miksen ostanu teslaa, toki model 3 korimalli ei sopinu omiin tarpeisiin yhtään. (Todellisin syy oli hinta)

mitkä ovat ne varusteet jotka bensiiniautosta puuttuu ja sähköstä löytyy

Minulla ei ainakaan ole semmoisia varusteita mitä ilman ene nää halua tulla toimeen kuin automaattinen vaihdelaatikko, vakionopeussäädin ja keskuslukko kaukosäätimellä

mitään muita ihmeellisyyksiä en osaa kaivata/käyttää esimerkikis penkin lämmitystä, sadetunnistimia, sähköikkunoita ym.



ja telasta, Minulle eräs teslanomistaja juuri jutteli että ainoa huono puoli niissä on ettei enää ensimmisen jälkeen ole mitään muuta merkkiä mihin voisi vaihtaa
on käynyt koeajamassa useita kun tesla olisi vaihtoiässä, mutta ei ole mitään vaihtoehtoa kun toinen tesla

ja huolto pelaa, jos autoon tulee onkelma, sovelluksesta vain viestiä niin paikkakunnan roadman vastaa ja tulee tarvittaessa vaikka kotipihaan laittamaan auton kuntoon, mihinkään ei tarvitse autoa lähteä kiikuttamaan

paitsi talvella jos ei ole omaa tallia niin sitten voi vaikka ajaa auton johonkin parkkihalliin niin jos on jotain ruuvaushommia niin huotomiehen ei tarvi ulkona ruuvailla
 
Minulla ei ainakaan ole semmoisia varusteita mitä ilman ene nää halua tulla toimeen kuin automaattinen vaihdelaatikko, vakionopeussäädin ja keskuslukko kaukosäätimellä
Minä kyllä arvostan tuolle listalle melkein ekaksi ilmastoinnin.
 
Kuka vielä tunnistaa?
IMG_3513.jpeg
 
Mites se viides artikla otetaankaan käyttöön?

Mulla on kahvi loppu.

Meni vähän myöhäiseen/aikaiseen kun piti katsella tärkeitä juutuubbivideoita.
 
mitkä ovat ne varusteet jotka bensiiniautosta puuttuu ja sähköstä löytyy

Minulla ei ainakaan ole semmoisia varusteita mitä ilman ene nää halua tulla toimeen kuin automaattinen vaihdelaatikko, vakionopeussäädin ja keskuslukko kaukosäätimellä

mitään muita ihmeellisyyksiä en osaa kaivata/käyttää esimerkikis penkin lämmitystä, sadetunnistimia, sähköikkunoita ym.



ja telasta, Minulle eräs teslanomistaja juuri jutteli että ainoa huono puoli niissä on ettei enää ensimmisen jälkeen ole mitään muuta merkkiä mihin voisi vaihtaa
on käynyt koeajamassa useita kun tesla olisi vaihtoiässä, mutta ei ole mitään vaihtoehtoa kun toinen tesla

ja huolto pelaa, jos autoon tulee onkelma, sovelluksesta vain viestiä niin paikkakunnan roadman vastaa ja tulee tarvittaessa vaikka kotipihaan laittamaan auton kuntoon, mihinkään ei tarvitse autoa lähteä kiikuttamaan

paitsi talvella jos ei ole omaa tallia niin sitten voi vaikka ajaa auton johonkin parkkihalliin niin jos on jotain ruuvaushommia niin huotomiehen ei tarvi ulkona ruuvailla

Saa kaikki varusteet bensoista, ei mitään ihmeellistä tarvi olla. Automaatti, aktiivinen vakkari, peruutuskamera, automaatti lasinpyyhkijät, autom ledi valot ym. Mutta kun ruksii nuo varusteet on bens autollaki hintaa. Karvalakki ilman varusteita on toki edullinen. Esim dacia.

Nii sitä ei saa bens että ei tarvi tankata 😅 ja kilsat ilmaisia. Aina ”tankki täynnä”

En ole niin rahamies että olis massia bensaan tai dieseliin. Tai dieselin käyttövoimaveroon!
 
No nyt mä menin sekasin.

Tilasin kyykkytelineen (millä voi penkata myös) ja olympia tangon. Tasapenkki mulla olikin jo. Jos töiden lomassa vähän penkkas, kyykkäis ja mavettelis. Eipä oo tullu tehtyä niitä vuosikymmeniin. Mut joku ihme villitys tuli. Noh, sit ne on. Nosteli tai ei.
 
Back
Ylös Bottom