Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siitä en tiedä, mutta on se varmasti vähän erilainen tilanne, kun työ on sitä että maanantaina olet Tampereella, tiistaina Oulussa, keskiviikkona Kuopiossa, torstaina Ääsjoella ja perjantaina palaat Jkylän kautta Tampereelle.

No juu, siinä olis diesel kova.
 
Täällä kun tuntuu olevan asiantuntijoita sekä teknolookisiin vempaimiin, että aivokemiallisten muutosten tehtailuun niin tuli mieleen kysymys: vieläkös juopottelu tapahtuu etanolipohjaisesti vai joko nykyään saa nupin juntturaan sähköavusteisesti? Ajattelin aloittaa ilonpidon, mutta millaiseen välineistöön kannattaisi satsata? Viimeksi kun olen ehtinyt ilakoimaan niin pelipaikoille kuljettiin Suzuki Soliferiin tankatulla kaksitahtibensalla ja ilo elämään löytyi lasipulloon pakatusta Garillosta. Minkälaista mahtaa olla ilonpito nykyaikana? Onkohan se jo ihan muinaishistoriaa kiskoa tankki täyteen tärpättiä ja kuseskella sitä sitten puistoihin ja porttikongeihin?
 
Sylvi kokemusasiantuntijana osanee kertoa parhaiten sähkön vaikutuksista kuuppaan..

On ainakin huomioitava, että tilanne saattaa tällöin kärjistyä nopeasti. Itsehän olen heittänyt lääkäriä sandaalilla - tätä en tosin itse muista ja tapahtuma saattoi sähköä ennemmin johtua anestesiahenkilön annostelemista höpöaineista 🤔
 
Performancessa ei taida olla parannettua ääniristystä/pehmosempaa alustaa. Long range mahtollisesti mukavampi. Kyllä sekin liikkuu.
Se on juurikin näin. LR riittäisi mullekin, mutta performancen saa samaan rahaan niin otetaan se. Toki toi peeämvee on vielä hetken pihassa.
 
Minä kyllä arvostan tuolle listalle melkein ekaksi ilmastoinnin.

Minä taas ei käytä sitä juuri koskaan, ajana mieluummin lasi auki jos on liian kuuma sisällä

Isänmaan Suvi on niin lyhyt että siitä lämmöstä pitää nauttia myös autoillessa
 
Minulla ei ole kotonakaan ilmastointia, enkä sitä kaipaa
 
Back
Ylös Bottom