Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jos munan päähän laittaisi kans lävärin ja siihen helmi räsäsen ja kahlaisi ilman housuja nii ei tiedä minkälainen vonkale nappaisi.
Vanha duunikaveri kertoili joskus tarinaa, että oli ollut hyvässä hutikassa festareilla ja oli saanu kuningasidean ottaa prinssi albert, jonka joku vastuullinen lävistäjä oli sit tehnykin. Aamulla heräilly teltasta tai mistä lie kalsarit vähän veressä, että tuntuupa munassa oudolta ja että mitäs täältä nyt löytyykään.

Siitä sitten miettimään, että miten tän selittäis kotona tyttöystävälle.

Varmaan joku vastaava kattaus toimis nelikymppisilläkin. Eikä toi kalastuskaan huono idea ole :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin eilen kattoo friba Nokialla. Bojat viskoo lättyä pitkälle. Toki pitääkin heittää jos joku maksaa 10 miljoonaa dollaria siitä 😅

Kaverilla uskomattomat refleksit. Oltiin kahden väylän välissä ja kaveri näki sivusilmällä kiekon tulevan takaa, työns lantion eteen ja kiekko meni selän kaaren kohdasta, osu mun huppariin selässä, iso löysä huppari ja siitä mun vieressä olevaa kylkeen niin että mäjähti. Sen heitti nate perkins joka tuli siihen kiukkuisena puhisemaan ja puristelemaan päätä. Olis pitäny sanoo että kori on tuolla, kannattais heittää sinne.
 
jos Minä josksu hierojalle menen on se jokoTai tai NAIs

en missään nimessä halua Miehen kosketeltavaksi!!!!!!111
 
tarkenna

mies?
NAIS?
tahai?

Nais.

Urheiluhieroja.

Mieshierojalle en mene. Mitään järkeä siinä. Nais -hierojalla saa nais -kosketusta samalla kun saa hierontaa. Ihan lihas hierontaa. Työnantaja tarjoaa 500€ hierontarahaa per vuos niin aloin käymään kerran kuussa urheiluhierojalla.
 
Ja kaikki yhteen ääneen: @Finnlady on paras!

Screenshot_20230721_163711_Gallery~01.jpg
 
Nyt oli jo vähän liian helppo. Toivoin vähän harvinaisempia, että ois ees joutunut miettimään.

Haaste. Ilman googlea. (e: voi olla kyllä aika mahdoton ilman googlea jos ei ole koskaan nähäny)

81KMKui2-JL.jpg

2 kertaa olen merkin automobiilin nähny, 2010 Alsacessa ja heti perään 2023 Ääsjoella.
 
Ei kyllä mitään käsitystä ilman googlea.
No joo, on kyllä vaikea. Lisävinkkinä, että on ollut myös (legendaarinen omalla tavallaan) F1-talli ja on Finskulta saamasi opaskirjan maasta 😄

E. No kerron, kun googlasit jo kuitenkin. Cisitalia kyseessä. Osallistui yhteen F1-kisaan ja sekin kariutui jo harjoituksissa auton hajoamiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom