Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tullu kalloo mut hieno päivä 🌞
IMG_3508.jpeg

IMG_3506.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pääsi taas illasta ajelemaan vaikka aamupäivä tuli vettä, kivaa oli taas. Eiköhän tässä saa ihan hyvin kilsoja vielä alle, elämä on kyllä nastaa.
 
Joku sinun mittanen hujoppi käynyt viimeksi ja jättänyt ylimpään pykälään ne lukot.

Kiipistelin levypainon päällä, niin sain pois. 💡😅
”Miten hackin saa alas jos olkapäät ei yllä edes kiipistelemällä?”

En vain tajunnut mitä tässä tapahtuu, olkapäät kiipistelee 🤔 mut nyt olen viisaampi
 
”Miten hackin saa alas jos olkapäät ei yllä edes kiipistelemällä?”

En vain tajunnut mitä tässä tapahtuu, olkapäät kiipistelee 🤔 mut nyt olen viisaampi

Huonosti kuvailin ongelman, joka oli siis se, että härvelin ollessa kuvan mukaisilla asetuksilla... tuosta astinlaudalta on pitkä matka tuonne tyynyihin, joihin olkapäät tuetaan ja sitten oikaistaan kinttuja, jotta saadaan kelkkaa "nostettua" ja pois lukituksesta. Ehdin ajatuksissani lappaa painot paikalleen, ennen kuin huomasin, että en ylläkkään. 😅

OlkaKiipistelylaite.png





:unsure:

Jalkaprässissä näyttäisi olevan, että 400 kg on se kuorma, jolla kaikki salilla kävijät treenaavat. Tai sitten jollakin oli iskenyt niin kova heikotus, ettei hän ollut jaksanut enää nostella pois niitä 50 kg kiekkoja siitä. Olen huomannut, että silloin, kun levypainot ovat jääneet mihin tahansa laitteeseen, niin ne ovat joko 25 tai 50 kg/kpl. Kannattaisi laittaa mieluummin useampi kevyempi levypaino, vaikka siinä vähän joutuu matematiikkaa käyttämäänkin. Useamman kevyen jaksaa nostella pois, vaikka vähän heikottaisikin.




Höh. Poistit joltakulta urokselta mahtavan tilaisuuden pelastaa hädässä oleva neitonen ☹

Osaan kyllä kysyä, että "onko sulla kesken tässä?", jos ei ole aivan selvää, että onko joku laite vapaa vaiko ei, mutta tuollainen avunpyyntöhommeli on kyllä aika haastava.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom