Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kävin eilen vauhtiajoalueen kiertämässä

hyi kauhia minkälaista lippispäistä laahustajaa sielä taas oli liikenteessä!

Ylinvoimaisesti #paikkakunnan kamalin festifaal
imiset eivät ole musiikin perässä vaan viinan, ja se näkyy
 
iskenyt niin kova heikotus

olen havaannu saleilla missä itse piipahtelen, että nuo painojen laitteisiin jättäjät ovat semmoisiakin juippeja joiden kanssa en halua olla ikinä missään tekemisissä

ns. kovia jätkiä, osa heistä ympärivuoden päivettyneitä
 
Norjassa levähdyspaikalla joku mies teki aamujumppaa auton vieressä: etunojapunnerruksia.

Mietin: ”No nyt on yritystä!”

Itsehän ajoin ohi aamupalasuklaata syöden. #reissussa
 
Eikö jotain vähän räväkämpää kuten perseimplantit tai kunnon grillit hampaisiin??
Perse on aina ollut mun vahvuus. Ei tarvii täytettä. Hammasgrilleissä olis ideaa mutta ne törröttää huulia niin että mun ennestäänkin heikko leuka pienenisi liikaa.

Käytännön miehenä nänniläväreillä on tietenkin ainoastaan toiminnallinen tarkoitus, kun machomaisesti ilman paitaa heittelen perhoa joen keskellä niin niissä saa roikutettua vaihtoperhoja ihan käden ulottuvilla.

Jos munan päähän laittaisi kans lävärin ja siihen helmi räsäsen ja kahlaisi ilman housuja nii ei tiedä minkälainen vonkale nappaisi.
 
Screenshot_20230721_091602_Gallery.jpg

#luontokuva
#salilla
 
Jos munan päähän laittaisi kans lävärin ja siihen helmi räsäsen ja kahlaisi ilman housuja nii ei tiedä minkälainen vonkale nappaisi.
Sitten kun koskessa pulikoidessa räsänen tarttuu pohjaan kiinni niin onkin jännät paikat. Meneekö siima poikki vai oikeneeko koukut ensin. 🫣
 
Back
Ylös Bottom