Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Not nice. Leffan tekijöillä itsellään on kuulonalenema, niin pitää nostattaa volyymiä, että "tuntuisi" jossakin? Kai nämä on näitä makuasioita, mutta... 😕

elokuvissa paukkuu, mutta festifaaleilla bändit soittaa naurettavan hiljaa

mihin tämä maalima on menossa!

elokuvissa tarvii korvatulpat, mutta "rokkiGAYkalla" ei
 
voiVeljet roomassa olisi varmasti hieno ehtoolla istua aurinkoterassilla ja nauttia kylmää birraa


Ei todellakaan olisi, tuolla tuntuisi siltä että henki lähtee. +27 on maksimi missä pystyy oleskelemaan, +15 on optimilämpötila jossa on mukava puuhastella ulkohommia t-paidassa.
 
+27 on maksimi missä pystyy oleskelemaan

no sitten vain siirtyä sinne a-alueelle vasta kello 23 kun oleskelulämpötilasi on saavutettu ja ongelmaa ei ole

Minä pystystyn oleskelemaan huomattavasti lämpimämmässäkin #paikkakunnalla muistan lämpimimmän kun olen polkupyöräillyt #alueelle oleskelemaan&nauttimaan +34
 




1689684056710.png[/MEDIA]
 
valvon hyvin harvoin noin myöhään

lähdetkö myös harvoin liikenteeseen?

asia nimittäin on Minullakin niin, että jos olen kotona niin valvon äärinmäisen harvoin yli yhtentoista
mutta nykyään kun lähten piipahtamaan niin äärinmäisen usein se tahtoo venähtää pilkkuun asti ennen kun tulee lähtettyä kotiin nukkumaan
 
tuommoiselta se PoikaMies "elmä" näyttää, excelinä



PoikaMies.PNGliittyy.jpg
 
helppo keksiä kiinnostavampaa ajanvietettä

Minulla ei ole vaihtoehtoja

kapakka on siitä hyvä, että sinne on helppo mennä yksin ja sielä kohtaa hyvin useasti(aina) tuttuja, eli sielä ei ole pakko olla yksin jos ei halua, mutta sekin onnistuu jos haluaa

kotona saa olla yksin JokaJumalan arki-ilta niin miksi harrastaa samaa vapaapäivinä
 
Back
Ylös Bottom