Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh. Näin keski-ikäisenä hunajapurkin kuivahtamista voi torjua sopivalla estrogeenivalmisteella! 😚

Minäkin tuossa ennen lomaa pohdin, että pitääkö jo käydä kyselemässä jotakin hormoneja, kun töiden jälkeen ei jaksa oikein mitään. Nyt kun on lomalla, niin voi nukkua miten tykkää, niin tuntuu, että tarviikohan sittenkään kysellä mitään...

#tarvitsisivainlisäähynää
#tarvitsisivainlisäälomaa
 
Aloitin viikonloppuna seuraamaan itselleni uutta sarjaa netflixistä. Yleensä valitsen sopivan ihan selaamalla suositeltuja, nyt tsekkasin myös arvostelut joissa kovasti kehuttiin sarjaa. Lopetin eilen katsomisen neljänteen jaksoon kun oli niin outo! Onpahan päässyt hyvissä ajoin nukkumaan joka ilta.
 
Ei oo tarvinnu sarjoja kattoa, kun otti kesäksi CMoren Sportin. Joka toinen päivä tälläkin viikolla yleisurheilua ja nyt on vielä Nokialla nää isot fribaskabat, jotka näkee kanssa streamina, kun ei töiden takia paikan päälle oikein pääse, niin ei tässä oikein leffoja jouda enää kattelemaan.
 
Minä yritin aloittaa Breaking badia jokin aika sitten mutta ei napannut ollenkaan. Pitää ehkä yrittää myöhemmin uudestaan. Ei oo pitkään aikaan tullut katottua mitään sarjaa.

Original muumit on kyllä kova. Se uusi tietokoneanimaatio taasen ihan hirveä.
 
20230719_093548.jpg

Yksi parhaista.
 
Mä oon katsonut erittäin intensiivisesti Ryhmä Hauta. Eipä mene päivääkään etteikö tulisi katsottua. Töissä kun pomo esittää toimintasuunnitelmansa niin hihkaisen jo rutiinilla: "Vihreällä mennään!" En voi suositella. :confused:
 
Finni perseessä tekee suosikkiasennostani istumisesta vähän epämiellyttävää. Pitäisi kai siirtyä siihen kaikkein mukavimpaan asentoon.

Toisaalta jotain pitäisi saada aikaiseksi ettei tämäkin päivä mene ihan hukkaan.
 
Muistaako kukaan lihaksia ja luoteja? Mikä oli Vesku Loirin esittämä hahmo?
En tiedä oliko tää tarkoitettu visaksi vai halusitko tietää, mutta IMDB:stähän tää tieto löytyi: kausi 1, jakso 9 ja hahmon nimi Dunlop.

Nyt ehkä muistan hämärästi tän jakson, koska väkisin tuon koko kauden on nähnyt.. tais olla aika häntäpään jaksoja tuo Loirin jakso. Jotkuthan tuolta taas ihan klassikoita.

Jos joku missanu tän klassikkosarjan, niin oiskohan tää lyhkäinen pätkä peräti ekasta jaksosta:

 
Back
Ylös Bottom