Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hesoos ensi viikolla 21 astetta

liikkuvatko NAISoletetut silti kesähepenissä?
 
Mun sähkölasku siirtoineen kaikkineen oli kesäkuulta 105€. Siitä suurin osa menee siirrron perusmaksuun ja itse siirtoon, jo perusmaksu pelkästään on 45€ (3x 35A).

niin juuri, halpenisi kyllä huomattavasti jos muuttaisi naapuripaikkakunnalle, eikä matkassakaan tarvisi välttämättä montaa kilometriä siirtyä, taisiis siirtoyhtiö muuttuisi vaikka muuttaisi saman paikkakunna sisällä
Joo noissa hurjia eroja. Mutta en lähtisi sen vuoksi muuttamaan 😁
 
Kotia tullaan kohta kuvaamaan myyntiä varten 😖 Aamun on joutunut tunkemaan kaikkea henkilökohtaista piiloon, kun en halua mitään yksityistä yleiseen töllötykseen nettiin. Inhottavaa.

Asunnonvälittäjä vielä lirkutteli, että pakkaat sitten kissan koppaan ja menette ulos siksi aikaa. Ilo oli kertoa hänelle jämäkästi, että kissa ei kyllä poistu kotoaan yhtään minnekään. Täytynee vielä kertoa kuvaajalle (ja stailistille 🙄) että peto todnäk hyökkää päälle ja syö irti repimänsä silmät, joten kuvaussessio kannattaa pitää lyhyenä.
 
ilmatietee ja tämä ennustaa muuta


 
eihän sinne mitään järkeä ole tulla jos etes silmänruokaa ei ole tarjolla
 
e, mutta viihdyn hyvin&pitkään yleensä siinä Jussinbaarin näyteikkunalla niin siinä on hyvä tarkastella ohikulkevaa kansaa &keskioluen

ja lämpimällä ja kauniilla Suvikelillä se on yleensä huomattavasti miellyttävämpää
 
Pitäs piipahtaa itekin ehkä elokuussa Järvenpäässä yhdellä kitaraverstaalla ja hesoissa parissa musaliikkeessä.

Pupihommia njet. Ainakaan todennäköisesti. Tai no.. katotaan :D
 
Onko sylvillä vielä koira?

Koiru viettää tällä hetkellä kesää maaseudun rauhassa ja pomottaa siellä vähän nuorempaa poikakoiraystävää. Koirussa ei ole mitään vikaa, mutta minulla itselläni on sanoisinko pieniä terveydellisiä haasteita, joiden vuoksi tämä järjestely toteutettiin keväällä.
 
20230718_133611.jpg20230718_133528.jpg
 
ok, tuskin silti piipahdan #kaurismäki

katselen telviisosta sitten kun tulee, jos jaksan valvoa

uudesta jon vikistä vaan kuulin, että semmosta pauketta oli että hetkellinen kuulonalenema on ollut elokuva "nautinnon" jälkn
 
se on muuten sillälailla, että kesä on pian ohi, enkä ole tehnyt kesällä vielä yhtään mitään

moottoripyörällä olen ajellut kaksi kertaa ja kilometrejä on tullut noin 200, varmaan saisi laittaa seisontaan
 
aika on mennyt lähinnä kesää odotellessa, osaisikohan sitä sitten nauttia kun se tulee, jos se tulee
 
uudesta jon vikistä vaan kuulin, että semmosta pauketta oli että hetkellinen kuulonalenema on ollut elokuva "nautinnon" jälkn

Not nice. Leffan tekijöillä itsellään on kuulonalenema, niin pitää nostattaa volyymiä, että "tuntuisi" jossakin? Kai nämä on näitä makuasioita, mutta... 😕
 
Back
Ylös Bottom