Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ja taas porahommiin.
downloadfile.gif
 
Minoon oppinu, että ku pyörästä puhkeaa kumi, niin paikataan se ja jatketaan matkaa.

polkupyöräilemään kun lähten on taskussa käteistä, avaimet ja taskupuhelin

nyt sattui ensimmäinen ajoon vaikuttava puhkeaminen lähes tällävuosituhannella

viimeksi puhkesi ajokunnottomaksi kun asuin vaasassa ja sielä olen asunut 98-03
 
Olutta riittävästi mukaan.

internetsivulla luki, että sielä ei saa olla juovuksissa

enkä taida tulla ouluun, tuli muilta kunteilta niin paljon tritiikkiä että eiköhän se vuosilomamatka suuntaudu jälleen kerran eteläiseen Suomeen
 
Pitäisi valkata pyörään uudet renkaat. Moottoripyörään siis. Valikoimaa on ihan liikaa 🤯 Miksi yhdenkään renkaan kohdalla ei lue esittelyssä, että se on suunniteltu painavaan ja vanhanaikaiseen malmikasaan jolla ajellaan huonokuntoisia mutkapätkiä ja satunnaisesti soralla. En voi ymmärtää.
 
Mulla ei oo nyt ollu auto(i)ssa hifejä vuosiin, mutta tykkäsin siksi niistä autossa, kun se on ainut paikka missä voi luukuttaa kunnolla just sitä musaa mitä haluu. Kotona on aina joku huutamassa et hiljemmalle toi meteli! on se sitten äiti, tyttöystävä, lapsi, naapuri tai poliisi.

Mulla ei oo mitään vakiokaiuttimien (jotka ihan ok) lisäksi mutta mä tykkään ajella autolla yksin just ton musiikin kuuntelun takia. Eilenkin lähdin hakemaan banaaneja kaupasta vain koska upea kesäilta ja halusin kuunnella musiikkia autossa, yksin. Lisäksi tie täältä mun asunnolta molempiin suuntiin on melkoinen mutkapätkä ja musta sitä on kiva ajaa 😁
Onko naapuriin pitkä matka?

Ripottele herkkupolku naapurin pihamaalle ja johdata myyrät uuteen paikkaan. Välillä käyt heittelemässä pihalle lisää namia, niin kotiutuvat sinne mukavasti. Ehkä niin, ettei naapuri ole ruokinta-aikaan kotona.

Joo vois istuttaa nuo myyrät tohon naapurin myynnissä olevan tönön pihaan 🤭 Katselin just eilen et hp vaatimattomat 320t. Ei tule ikinä menemään tolla hinnalla, kun miettii tätä sijaintia.
 
Voi vi..himskatti. Mistään löyä venetsian matkaopasta..lähin olis tampereella, ei viittis lähteä sen takia ajamaan manseen. Haluaisko joku hakea ja postittaa mulle? Tai J-kylässä.
 
Voi vi..himskatti. Mistään löyä venetsian matkaopasta..lähin olis tampereella, ei viittis lähteä sen takia ajamaan manseen. Haluaisko joku hakea ja postittaa mulle? Tai J-kylässä.
Eikö häntä voi haastatella puhelimitse? Muutenkin juna taitaisi olla inhimillisempi matkustustapa kuin posti...
 
Back
Ylös Bottom