Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Opiskeluaikojen alussa ei tuommoisen annettu häiritä matkantekoa, vaan jatkettiin polkemista kunnes oltiin määränpäässä.puhkeaa kumi
Oliko tohtori äitin kanssa liikkeellä?
View: https://twitter.com/kahviboona/status/1679396661620097024?s=46&t=bK1aWFLMReWCX3dEyoEQvQ
Luultavasi.Onko painoraja kenties ylittynyt?
Päivä kaksi takana ajaen, kilsoja takana 300+ tänään. Hitsi että on taas kivaa puuhaa, Suomen kesä on uskomaton parhaimmillaan.
ja taas porahommiin.
Kerran on kumi hajonnut. Huomasin vasta kun olin päässyt maaliin.
Minoon oppinu, että ku pyörästä puhkeaa kumi, niin paikataan se ja jatketaan matkaa.
Olutta riittävästi mukaan.
Kerran on kumi hajonnut. Huomasin vasta kun olin päässyt maaliin.
Mulla ei oo nyt ollu auto(i)ssa hifejä vuosiin, mutta tykkäsin siksi niistä autossa, kun se on ainut paikka missä voi luukuttaa kunnolla just sitä musaa mitä haluu. Kotona on aina joku huutamassa et hiljemmalle toi meteli! on se sitten äiti, tyttöystävä, lapsi, naapuri tai poliisi.
Onko naapuriin pitkä matka?
Ripottele herkkupolku naapurin pihamaalle ja johdata myyrät uuteen paikkaan. Välillä käyt heittelemässä pihalle lisää namia, niin kotiutuvat sinne mukavasti. Ehkä niin, ettei naapuri ole ruokinta-aikaan kotona.
halusin kuunnella musiikkia
Eikö häntä voi haastatella puhelimitse? Muutenkin juna taitaisi olla inhimillisempi matkustustapa kuin posti...Voi vi..himskatti. Mistään löyä venetsian matkaopasta..lähin olis tampereella, ei viittis lähteä sen takia ajamaan manseen. Haluaisko joku hakea ja postittaa mulle? Tai J-kylässä.