Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä Herr Doktor Porsche -miehenä suosittelee nuorelle herralla, joka katselee kesäkäyttöön alle 50k€ budjetilla Caymania tai Boxteria? Avo tietty olisi varmaan kesää ajatellen kiva.

Onko malleja, joita kannattaa vältellä jne?

Minä en siis ole tuo nuori herra, vaan jälkikasvu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, en tiedä miks ees tartuin tohon, kun itteekin alkanu vähän jo jurppimaan semmonen turhan pitkälle menevä hifistely, kun hyvät fiilikset saa musasta aika monella laitteistolla - myös autossa. Hyvässä porukassa ja hyvässä nosteessa autostereot on riittäny oikein mainiosti, kun musa ollu oikeeta.

Läppärin kaiuttimista en kyllä kykene enää musaa kuuntelemaan, mutta muuten olin jo hetken aikaa myymässä näitä olkkarin kajareitakin, mutta ei ehkä kuitenkaan pysty mihinkään soundbareihin.. Näistä keneistä saa oikeasti hyvän systeemin viimeistään silloin, kun on kunnon tila, jossa peuhata.

Mulla ei oo nyt ollu auto(i)ssa hifejä vuosiin, mutta tykkäsin siksi niistä autossa, kun se on ainut paikka missä voi luukuttaa kunnolla just sitä musaa mitä haluu. Kotona on aina joku huutamassa et hiljemmalle toi meteli! on se sitten äiti, tyttöystävä, lapsi, naapuri tai poliisi.
 
Mitä Herr Doktor Porsche -miehenä suosittelee nuorelle herralla, joka katselee kesäkäyttöön alle 50k€ budjetilla Caymania tai Boxteria? Avo tietty olisi varmaan kesää ajatellen kiva.

Onko malleja, joita kannattaa vältellä jne?

Minä en siis ole tuo nuori herra, vaan jälkikasvu.
Valinta lienee ihan täysin sen katon tai ei katon kanssa. Teoriassa kai noissa alkupään boxstereissa voi olla niitä ims ongelmia, harvinaisia toki mutta netti täynnä pelottelutarinoita, jotku tietyt moottorit oli herkempiä kuin toiset, varmaan netistä löytyy listoja aiheesta..Teoriassa uudempi = luotettavampi, 986 malliset kannattaa ehkä välttää, 987 ja uudemmat (2005->) ovat tietääkseni selvästi luotettavampia.

Cayman/Boxster, ite ajoin sillä Caymannilla 5 vuotta ympäri vuoden, mutta kun ajoin ympäri vuoden niin kova katto...takakontti on myös kohtuullinen, hyvin käy prismassa.. Näyttää vanha autoni olevan nettiautossa nytkin myynnissä..
 
Valinta lienee ihan täysin sen katon tai ei katon kanssa. Teoriassa kai noissa alkupään boxstereissa voi olla niitä ims ongelmia, harvinaisia toki mutta netti täynnä pelottelutarinoita, jotku tietyt moottorit oli herkempiä kuin toiset, varmaan netistä löytyy listoja aiheesta..Teoriassa uudempi = luotettavampi, 986 malliset kannattaa ehkä välttää, 987 ja uudemmat (2005->) ovat tietääkseni selvästi luotettavampia.

Cayman/Boxster, ite ajoin sillä Caymannilla 5 vuotta ympäri vuoden, mutta kun ajoin ympäri vuoden niin kova katto...takakontti on myös kohtuullinen, hyvin käy prismassa.. Näyttää vanha autoni olevan nettiautossa nytkin myynnissä..
Kiitos tästä.

Onko tämä kenties se ex-auto?
https://m.nettiauto.com/porsche/cayman/13667883
 
Intti on kyllä ihan oma paikkansa. Tänään oli cooperin testi ja pari laskee juostun matkan. Tytön pari oli ilmoittanut että varusmies ***** juoksi 2400m, myöhemmin tyttö näki listan ja näytti kellosta alikersantille että 12min ja 2768m. Vastaus oli että ei näitä enää jälkikäteen korjailla 🤷🏻‍♂️
 
Mulla ei oo nyt ollu auto(i)ssa hifejä vuosiin, mutta tykkäsin siksi niistä autossa, kun se on ainut paikka missä voi luukuttaa kunnolla just sitä musaa mitä haluu. Kotona on aina joku huutamassa et hiljemmalle toi meteli! on se sitten äiti, tyttöystävä, lapsi, naapuri tai poliisi.
Joo, et oo ainut perheellinen, joka on sanonut, että autossa saa omaa rauhaa ja voi kuunnella mitä haluaa.

Mulla a) ei oo muksuja ja b) oon täällä 90 pinnaa arkipäivistä (muoks. päiväseltään) itekseni, jolloin saa kuunnella ihan rauhassa mitä haluaa. Ja vaikka emäntä ois kotona, niin aika sovussa ollaan sen suhteen, jos mun kuunteluista tai soitoista lähtee vähän ääntä. Jos otan samalla soosia, niin volat saattaa nousta sen verran, että nousee emäntäkin sohvalta ja tulee sanomaan, mutta kun en oo oikein dokannutkaan taas kuukausiin.

Ihan laadukas kuulokesysteemikin on himassa, jolla voi päästellä ihan rauhassa melkein milloin vaan, vaikka avoimet luurit ovatkin ja pikkaisen toki vuotavat ääntä ulospäinkin.

Mutta joka tapauksessa: musa on hyvä juttu ja hyvä, jos on joku paikka, jossa saa kuunnella rauhassa.
 
Minoon oppinu, että ku pyörästä puhkeaa kumi, niin paikataan se ja jatketaan matkaa.
Putkilossa ehjä sisukumi punppu ja työkalut.
Ei tarvii etes paikata.
IMG_5331.jpeg

Muissa pyörissä jotain vastavaa.
Kaikissa kumi ja kalut matkassa.
 
Lähtisköhän noi pihan myyrät TNT:llä. Ei tarvis tosin enää nurmikkoakaan ajaa.

Onko naapuriin pitkä matka?

Ripottele herkkupolku naapurin pihamaalle ja johdata myyrät uuteen paikkaan. Välillä käyt heittelemässä pihalle lisää namia, niin kotiutuvat sinne mukavasti. Ehkä niin, ettei naapuri ole ruokinta-aikaan kotona.

Minä kävin kampaamossa ja mainitsin hajusteettomista tuotteista. Tästä huolimatta selvä tuoksu hiuksissa. Viimeksi ei näin käynyt, mutta oli eri tekijä. Onko vaihtunut salongin käyttämä tuote vai kampaaja erehtynyt putelista 🤔 Seuraavalla kerralla vien kyllä omat aineet mukana. Turhauttaa pestä kuontalo heti kun kotiin asti pääsee 😖
 
Back
Ylös Bottom