Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
entä kun enää ei ole viiksiä, oliko ennen paremmin

En tiedä tämän hetken tukkatrendeistä mitään, itsellä aina sivut ja takaa skin fade. Tohon kuvassa näkyvään takatukka viitaten.

Parrassa tärkeetä (mun mielestä) kunnon siistit rajaukset. Tuossa kuvassa viikset kaipaisivat vähän trimmausta ja parran poskilinja pitäisi suorentaa.

Näin kommentoiden jaksamatta selata taaksepäin mitä keskustelu edes koskee.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
bottas on törkeesti eellä, ehkä ensi Suven ollaan samassa
 
Näin kommentoiden jaksamatta selata taaksepäin mitä keskustelu edes koskee.

toisessa ketjussa sain tritiikkiä viiksistä ja suositeltiin kasvattmaan parta

NAISet eivät kuulemma tykkää viiksistä
 
Ei oo. Musta, vanhempi, enemmän ajettu. Markkinoidaan kesäautona.. :LOL:
Piti vielä kysymäni, että mikä on SE Porschen huoltoliike eteläisessä Suomessa? Tai siis Turku-Tre-Hki linjalla?

On tää kyllä evoluutiota, että eka auto (tai siis Opel Astra) tuli taloon kun olin 30v, tuo nuorimies oli jo 3v. Sitä ennen mentiin julkisilla vaunujen ja kahden bullmastiffin kanssa. Esim niiden 20kg koiranruokasäkkien kantaminen pysäkiltä kotiin 2 x kk oli kivaa (silloisella kunnolla ei kyllä tuntunut missään).

Nyt tämä nuorimies miettii Porschea 25 vuotiaana.

Hiton siistiä, tämän takia olenkin itse yrittänyt edetä uralla ja tienata, että oma jälkikasvu ei elä köyhyydessä kuten itse lapsena.

Ja kun hän itse ei ole 16v jälkeen pitänyt juurikaan lomia, vaan tehnyt hommia, jotta on tuossa palkkaluokassa tuon ikäisenä, niin se parempi.

Toki tuleva erikoistumiskausi siirtää tienestit kertaluokkaa alemmalle tasolle.
 
Piti vielä kysymäni, että mikä on SE Porschen huoltoliike eteläisessä Suomessa? Tai siis Turku-Tre-Hki linjalla?
No liian ilmeinen on tietenkin marmoritiski.

Epävirallisia Lindqvist (Mäntsälä) on suosittu. Se 9xx joka myi eilen linkkaamaasi autoa huoltaa myös. ET AutoTech Tampereella. Tod näk Team F40 myös. Ääsjoella on myös yks jokeripaikka mutta menee alueen ulkopuolelle.
 
Nysse watch tilttas lopullisesti. Viimeks elpyi vielä, mutta nyt ollu kaput jo sen aikaa että en usko virkoavan. Ikävä näin heinäkuussa kun parin kuukauden päästä tulee uudet. Pärjäiskö sitä ilman syyskuulle? Sama iPhonen akku on kaput, ei kuutta tuntia kestä. Tosin en oo Lapin erämaassa vaeltanut nytte niin latinkia saatavilla koko aja.

Syyskuulla pitäis tulla ip15 pro max persekooppi kameroineen ja ultra kakkone. Ne menis sitte monta vuatta taas.


Onneks on kotivakuutus.
 
Eikös siitä muuten ole tutkimuksia että karvoitus suun ympärillä vähentää luottoa sieltä tulevaan sanaan ja muutenkin jonkin verran herättää epäluottamusta?
Sen takia kaikkein massiivisimmat valehtelijat ja tyhjänpuhujat eli poliitikot melkein kaikki ajelevat huolellisesti naamansa, opetetaan poliitikon alkeiskurssilla jo.
 
Toim.huom. Hienosti hoidettu peukalon kynsi. :giggle:
Kiitos. 🥰

Oikeasti aika kiva kehu!

Olen aina ollut vähän epävarma omista sormista ja kynsistä, ne kun ei ole sellaiset instagram-malliset sirot vaan paksut ja lyhyet. Syytän karjalaisia sukujuuriani. Myös muuta ruumiinrakennettani. Persjalkainen ja isopäinen, kaikin puolin matala 😆

No, hyvin sujui navetassa ja siilossa talikointi nuorena, vantteralla varrella ja nakkisormilla. 😁
 
Back
Ylös Bottom