Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minähän en oo automiehiä, mutta istunut kyllä vähän arvokkaammissakin kulkupeleissä, joihin on ostettu jotain äänentoistopaketteja, ja en oo kuullu autossa vielä semmoista toistoa, jolla ois hirveästi tekemistä hyvien kuulokkeiden tai säällisen stereokaiutinjärjestelmän laadukkaan toiston kanssa. Tarkoittamatta nyt morkata sitä, jos tykkäät soundista teikäläisen autossa.

Tämähän on selvää. Ei auton äänentoistolla ole ainakaan mun budjetilla mitään vertailukohtaa kunnon kotihifin kanssa.

Auto uutena 100+ isoa rahaa, mutta eihän siinä äänentoistoon ole laitettu rahaa mitään hifieuroja. Kotona musa- ja kotiteatterilaitteistot taas antavat sen jonkin sortin äänentoiston.

Viestini huonosti muotoiltu pointti oli se, että nyt on alla hullun kiva auto, joka toisaalta sähköisyyden takia tarjoaa niitä soundeja vain autoksi hyvän äänentoiston kautta.

Kattoluukku auki ja kunnon old school rapin kanssa tietty basso on se tärkein 🤛🏻
 
Viestini huonosti muotoiltu pointti oli se, että nyt on alla hullun kiva auto, joka toisaalta sähköisyyden takia tarjoaa niitä soundeja vain autoksi hyvän äänentoiston kautta.
Joo, en tiedä miks ees tartuin tohon, kun itteekin alkanu vähän jo jurppimaan semmonen turhan pitkälle menevä hifistely, kun hyvät fiilikset saa musasta aika monella laitteistolla - myös autossa. Hyvässä porukassa ja hyvässä nosteessa autostereot on riittäny oikein mainiosti, kun musa ollu oikeeta.

Läppärin kaiuttimista en kyllä kykene enää musaa kuuntelemaan, mutta muuten olin jo hetken aikaa myymässä näitä olkkarin kajareitakin, mutta ei ehkä kuitenkaan pysty mihinkään soundbareihin.. Näistä keneistä saa oikeasti hyvän systeemin viimeistään silloin, kun on kunnon tila, jossa peuhata.
 
Kyllä sitä jotain Bidenin koneen laskeutumista seurataan ja mietitään missä Biden mahtaa nukkua. (Itse veikkaan sänkyä)

Mutta missä on ylimärääinen uutislähetys tästä!
Onko tarve nostaa valmiutta?

Törkeetä.

Syylliset kiinni ja 15 vuotta kuritushuonetta.
 
Minä oon vetäny leikkurilla ainakin yksien rillien yli. Ei tosin omat. Faijan lasit meni ja poltti kyllä lämmitysuunissa ainakin yhdet lisää. Sen verran hyvin oli lasit aina tallessa.
 
tänään on siis suoritettava henkilöautoon nouse ja moottorimarssi ydinkeskustan P-ringin kautta maitokauppaan ja investoitava maksalaatikon lisäksi kuminpaikkausvälineisiin
 
Back
Ylös Bottom