Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten muuten tän ois voinu ymmärtää? :D(*) työmaalta
Kyllä minä luin heti kesäheila, ihan siis tuon kesä-alun perusteella. Okei, kertoo ehkä vaan siitä missä omat ajatukset on.Miten muuten tän ois voinu ymmärtää? :D
Ei taida riittää yks kulho kahvia tän aamun käynnistykseen..
Kts yst alla. (ja yllä)Miten muuten tän ois voinu ymmärtää? :D
Kyllä minä luin heti kesäheila, ihan siis tuon kesä-alun perusteella. Okei, kertoo ehkä vaan siitä missä omat ajatukset on.
Tuntuu kyllä, että näitä minun maailman vanhimpia hitsauslaseja ei saa auki millään kahvin määrällä. Pitää varmaan ottaa päiväunet ennen ylösnousuaEi taida riittää yks kulho kahvia tän aamun käynnistykseen..
Ilmeisesti ite osaan lukea puolisiedettävästi heti aamusta.Kts yst alla. (ja yllä)
Niin mikä paikka? Kun nyt asun samassa kaupungissa niin voisin vähän laajentaa tätä paikallistietämystä.Pitäs käydä tänään syömässä Jyväskylän varmaan edelleen ykkös fine dining -mestassa, kun jääny lahjakortti käyttämättä. muoks. pitkään tuolla on pitänyt käydä ihan omallakin rahalla, mutta ei oo saanu aikaiseksi.
Niin siis onko tämä nyt aidosti totta?Niin mikä paikka? Kun nyt asun samassa kaupungissa niin voisin vähän laajentaa tätä paikallistietämystä.
Katohan, nää oot muuttanu tänne. Pöllöwaariahan tuo tarkoitti. Tosin ei täällä taida hirveästi olla edes kilpailua tuossa kategoriassa.. Takavuosina noiden sommelieria näkyi lehdissä ja tarjoilijat pärjäs jossain tarjoilijakisoissa, mutta oon aika pihalla, mikä on tilanne tänä päivänä.Niin mikä paikka? Kun nyt asun samassa kaupungissa niin voisin vähän laajentaa tätä paikallistietämystä.
Joo, siis tuo Yöpuun ravintola Pöllöwaari. Ei noi muut minusta oikein ole mitään varsinaista fine diningia, vaikka ovatkin mestoja, mihin täällä mennään hienommin syömään. Kuten Stefanskin.Kylän ykkösravintelit taitavat olla Yöpuu, Kissanviikset ja Figaro. Osuuko @Max131 joku näistä.
Frans & Sandran etanat 5/5ei ässän Franz & Sandrakaan huono paikka täällä ole, jos haluaa pihville mennä.