Niin siis tähän pitäisi saada varmistus ihan siksikin että tiedän kenelle toimitan pullon Koskenkorvaa.Siis 36/0,25 = 144
Oliko tämä nyt näin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin siis tähän pitäisi saada varmistus ihan siksikin että tiedän kenelle toimitan pullon Koskenkorvaa.Siis 36/0,25 = 144
Oliko tämä nyt näin?
Juu, kyllä, ainakin Land Rovereissa on tuollaisia.
Siis 36/0,25 = 144
Oliko tämä nyt näin?
Pääsin verstaalle ja mittasin nuo vanhat hehkutulpat, kaikissa yleismittarilla 1,1ohm.Jep. Aika mörkömäinen teholukema eli iloisen kokoisen tehovastuksen saa hankkia, mutta kai sinne pellin alle mahtuu. Noin pienillä nimellisresistansseilla veikkaan, että loppujen lopuksi on ihan pyhästä hengestä kiinni onko hehkujen jäännösjännite edes hehtaarillaan jos näihin laskelmiin luottaa. Pari vanhaa hehkua kun heittää nimellisarvosta vähän reilummin, niin lopputulos voi olla aivan mitä tahansa. Itse mittaisin siksi koko hehkupaketin resistanssin suoraan autosta ennen lopullista laskelmaa ja ostoksia.
#tsek
En ole kyllä ihan varma oliko matikka edes ysiä. Keskiarvo tais kumminkin olla tukevasti seiskan-seiska puolen puolella.Minulla on juuri toisinpäin
Sama#lomps
#lomps
Maanantaina.Huomenna torin laidalle?
Mallasjuoma oli varmaan pilalla, kun alko pyörryttää.
Laskeskelin että olen alkuvuoden aikana käynyt kolmesti alkossa. Varmaan uusi ennätys.Nyt loppuu se tolkuton viinan kanssa läträäminen!
Saunaoluet vaan #lääkkeeksitolkuton viinan kanssa läträäminen!