Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mavea. Virhe. Jokin hipsuttelee hermojuurta.
images.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuohan on erinomaisen hyvä aineenvaihdunta. Liikkuminen ja oleminen on taloudellista ja kaikki arvokas ravinto otetaan talteen.

muistelisin inbodystä, että se kertoi, että Minä kuluta 1800 vuorokaudessa tekemättä mitään

eiku ny vasta luin ja ymmärsin mitä tahdoitte sanoa
 
No, kaikki on menny jo kohisten vituiksi, jos huumoria tarvii selittää, mutta noi on peräisin wanhasta kuvasarjasta, kun joku keksi laittaa tommoisia fitness-quoteja dokauskuviin.

no täälä on noita kuvattomiakin tekstejä jotka saavat paljon tykkäyksi ja välillä olen lukenut ne ajatuksella kolmekymmentä kertaa, enkä ole kkesinyt sitä, mikä niissä on hauskaa
 
Nukunkohan liikaa kun 9,5h yöunilla aina alkaa iltapäivästä väsyttää. Kello 23 tulee uni ja 8:30 herää luontaisesti. Elämäni ei ole edes kovin aktiivista tällä hetkellä. :confused:
 
Piti ajaa seuraavat 4h nurmikkoa mutta siellähän sataa yllättäen vettä. Pitää varmaan koittaa viritellä sitten sen sijaan painepesuri kuntoon.
 
aina alkaa iltapäivästä väsyttää ..... Elämäni ei ole edes kovin aktiivista tällä hetkellä.

eiköhän se nyt tuosta johdu, elimistösi on tympääntynyt ja haluaisi nukkua kun ei ole muuta tekemistä tarjolle asetettu

Tohtorinkin ruumiskin asettuu aina sohvalle levolle kun ei ole muuta tekemistä
 
"LOIRI & Marjamäki -podcastin toisessa osassa Vesa-Matti Loiri kertoo lapsuudestaan ja nuoruudestaan. Samalla viihdelegenda paljastaa, miten hän lähestyi naisia. Paras iskukikka oli jopa liian tehokas."
Iltalehti

Tässähän olisi vokotille ja muillekin tarvitsijoille testattu kikkakolmonen! En harmi vaan pääse lukemaan, kun on plus-lukijoille vain.
 
Pitää siis aktivoitua!

Kuulostaa hirveän raskaalta. :zzzz:
 

Siitä haastetta.
Täähän veti jollain videolla mitä lie 32 bigmacia putkeen, mikä on ehkä mun silmissäni vieläkin älyttömämpi määrä safkaa.

Tästä en oo kyllä ihan varma:

– Chestnut on voittanut tittelin 16 kertaa viimeisen 17 vuoden aikana. Kaikkien aikojen dominoivin urheilija, Pompliano hehkutti.
 
Huomenna viimeinen ryöpäivä ennen lomia, tänään hankin salikortin (en tosin vielä hakenut itse läpyskää, maksoin vain). Viimeksi saatanan monta vuotta sitten salilla.

Uhka vai uhka? Yrittäminenhän on ensimmäinen askel epäonnistumiseen.

Saliohjelma 2-jakoinen, pena-haukka. Ehkä välillä ylätaljaa. Treenikerta ei saa ylittää 15min. Kunto kestää ehkä 10min.

Tästä eteenpäin elämä on säkrifaissii.

Tai no, jos maanantaina kävisi ekan kerran, että ei ihan heti paikat hajoo. Samalla voi suunnitella alkoholiostoslistaa mökkiviikolle.
 
Haet sen salikortin, laitat sen auton hanskalokeroon ja unohdat moisen hömpötyksen. Vuorostaan haet uuden siiman virveliin ja lähdet vesille.
Niin, epassilahan se on maksettu, joten sinänsä ei paineita.

Paitsi verenpaine ja paine housujen vyötärön kohdalla.

Perhokelaan kyllä muuten pitäisi vaihtaa siima, kiitos muistutuksesta!
 
Back
Ylös Bottom