Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä maksoi vuosi tai kaksi sitten? Ei ihan halpa tuote. Pienemmissä tarvikkeissa en ole kiinnittänyt huomiota, vaikka %yksiköissä varmasti nousua ollut.
Nalleissa oli kevyt 400% nousu kun niitä viime vuonna ostin muutaman rasian. Etukäteen ajatellen alle 50€ ostosreissuun upposi useampi iso seteli, kun oli vieläpä ostettava myös luoteja jotta isoja kiväärin nalleja ylipäätänsä suosittiin myymään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viinilaseista on punaiselle normi ja syvempi

WBglass.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon just se wannabe keskiluokkainen tyyppi jolla on oltava lasit just eikä melkeen juoman mukaan. Viinilaseista on punaiselle normi ja syvempi vintage, valkkarille ja port viinille molrmmille omat, 2 decantteria ja muutama random lasi jos on riskinä että ei saksalaiset kristallit pysy ehjänä. Niin ja skumpalle myös oman ettei mee kuplat hukkaan!

Vielä puuttuu pari erilaista lasia/tuoppia erilaisille oluille sekä konjakille omansa.
Ihan kaikki eivät mahdu kuvaan ja huonosti erottuu takarivit, mutta on lasia viineille, skumpalle (ja halvempia kuoharille), oluille tietty, viskille muutamat erilaiset, G&T:lle ja olisko jotain muutakin.

Lasit on kivoja.

lasit.jpg
 
Lasiautisti ilmoittautuu täältäkin.

Aurinko tuli pilaamaan kuvaa, mutta en valita. Vattu että paistaa kuumasti, lähti paita mäkeen.

Speksit
Sikari: La Aroma de Caribe Mi Amor Valentino
Kuohu: Bollinger Special Cuvee

20230705_170430~2.JPG
 
Lasiautisti ilmoittautuu täältäkin.

Aurinko tuli pilaamaan kuvaa, mutta en valita. Vattu että paistaa kuumasti, lähti paita mäkeen.

Speksit
Sikari: La Aroma de Caribe Mi Amor Valentino
Kuohu: Bollinger Special Cuvee

katso liitettä 253381
Itse itselleni vastaten, onneksi kävi arska välillä pilvessä ja laitoin paidan päälle, kun tuli mehiläis-kamu kanssa paistattelemaan rinnuksille. Ne on kivoja, toisin kuin serkkunsa vittupäät.

20230705_180225~2.JPG
 
Täälläkin noita laseja ihan riittämiin. Paria kolmea viskilasia, erilaisia viinilaseja ja olutlaseja, drinkkilasia, shottilasia ja päälle baaritilpehööri, mitä jäi vanhasta duunista. Mittoja tai sheikkeriä ei kyllä ole, mutta enköhän minä ole kaatanut tai ravistellut ihan tarpeeksi juomia tähän elämään, että tarvis himassa enää noiden kanssa säätää. Ja jos nyt väkisin tarvii joku sötkötys rakentaa, niin ravistettua saa muillakin vermeillä.
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin noita laseja ihan riittämiin. Paria kolmea viskilasia, erilaisia viinilaseja, drinkkilasia, shottilasia ja päälle baaritilpehööri, mitä jäi vanhasta duunista. Mittoja tai sheikkeriä ei kyllä ole, mutta enköhän minä ole kaatanut tai ravistellut ihan tarpeeksi juomia tähän elämään, että tarvis himassa enää noiden kanssa säätää. Ja jos nyt väkisin tarvii joku sötkötys rakentaa, niin ravistettua saa muillakin vermeillä.
Mittoja on muutama täällä, mutta ne enemmänkin sellaiseen itsekontrolliin😄
 
Mittoja on muutama täällä, mutta ne enemmänkin sellaiseen itsekontrolliin😄
Oon ite mitannu semmoiset juomat, joissa pitäs olla suhteet kunnossa, shottilasilla. Lähinnä siis, jos on pitäny leideille rakentaa jotain cosmopolitaneja tai mitä lie.

Kaikki omaan suuhun menevä menee kyllä hyvin pitkälti vapaakaadolla :D
 
Laseista vielä, vanhimmat olutlasit ovat mutsin joskus -70 -luvulla baarista (kantsun Britannia?) yksityistetty Oiva Toikan Krouvi ja itse -89 Kennedy Space Centeristä tuoma pari.

Kovasta käytöstä huolimatta lähes uuden veroisia.
 
Kylläpä tekis mieli lähteä katsomaan yleisurheilua ihan paikan päälle. Häirittee vaan tuo talonrakennus vapaa-ajan aktiviteetteja.
 
joku matimaatikko voisi laskea montako litraa keskiolutta pitäisi valuttaa lasin reunaa pitkin ennen kun se etes alkaisi kulumaan silminnähden
 
joku matimaatikko voisi laskea montako litraa keskiolutta pitäisi valuttaa lasin reunaa pitkin ennen kun se etes alkaisi kulumaan silminnähden
Ei ne varmaan siitä oluen kaatamisesta oikein kulu mihinkään. Baarien pinotuopit kuluu siitä pinoamisesta ja varmaan jonkin verran pesukoneessa. Sit niitä poksahtelee paskaksi, kun pinotaan liian lämpöisenä jne.

Ja jos meno ei oo muuttunu, niin hienommat erikoislasit pöllitään.
 
Back
Ylös Bottom