Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä keli pestä ikkunoita. Ensimmäinen done. Joka välistä kun pesee niin yhteensä 12 ruutua yhdessä räppänässä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olen kuullut asemanseudusta ihan muuta

ei ole pitkä kun #paikkakunnalla yksi kapakassa istunut sielä asuva jäi mieluummin ässjoelle yöksi, kun että olisi lähtenyt junalla ytimeen joka perillä vasta puolenyön aikaan
Jaa, tiedä tuosta. Kampin nurkilla pyörinyt itekseen ja emännän kanssa useampia kertoja yöaikaan, jollain kaveriporukalla varmaan liikuttu yöjunillakin ja en minä ole huomannu mitään sen ihmeellisempää. Varmaan tarvii vähän katella ympärilleen, niin kuin täälläkin viikonloppuöisin, jos on sekavan näköistä seurakuntaa jossain. Jos siis haluaa välttyä hämmingiltä.
 
Ei ollutkaan varsinaisesti täysi pouta, kun kattelin, että hyvä hetki lähteä heittään pieni fillarilenkki kahvitauolla. Hyvin sai kerraston vaihtoon, mutta sai toki vähän happeakin samalla.
 
Kampin nurkilla

Minä välttelen sitä päivälläkin, yöllä en ole etes harkinnut piipahtavani sen jälkn. kun lopetin simonkentässä yöpymiset

onhan se aivan kamala ympäristö päiväsaikaankin
 
Ei se steissin ympäristö välttämättä sielua hivele mihinkään aikaan päivästä. Päivällä sentään ei yleensä myöskään nyrkki/puukko tms. astalo hivele päälakea.

Joitakin vuosia sitten olin VR:llä iitee-hommissa, kun pääkonttori oli vielä asemarakennuksessa. Oli todella piristävää aamulla heti nähdä ne muutamat vakiosankarit, lounaalle lähtiessä taas lisää elämäntapaintiaaneja sitten kotiin lähtiessä vähän sekavampaa porukkaa.

Oi niitä aikoja, kun oli vielä asemapoliisin toimipiste olemassa.
 
Ei se steissin ympäristö välttämättä sielua hivele mihinkään aikaan päivästä.

olenkin todennut parhaaksi poistumis ja sisäytymissuunnaksi elielinaukion, se on hieman vähemmän kamala kun muut suunnat jotak ovat niin sekavaa porukkaa täynnä

ja siitä ripeästi alepa alle ja kauas pois
 
Penkkipäivä. Pitäs varmaa tätäkin joskus treenata. Saiskoha tänä vuonna sen 80 kg ylös. Jääny aikaisempina vuosina toteutusta vaille.

Minä toteutin tänään vierailun kotieläinpihaan. Asujaimistolla oli vaan päiväuniaika tai muuten viihtyivät suojassa sateelta.

Oma alpakka voisi olla aika kiva.
 
Juhlikaamme jälleen yhtä päivää, kun ei tarvii asua Hellsingissä \o/

Ottaisin ison naukun viskiäkin edellisen kunniaksi, jos a) ei ois töitä ja b) ei ois tätä pientä terveydellistä remppaa.
Pitäisi hakea alkosta pullo punaviiniä.

Saatana tässä pikkuhiljaa alkoholisoituu kun näitä juttuja lukee ja saa vaikutteita.
 
Minä toteutin tänään vierailun kotieläinpihaan. Asujaimistolla oli vaan päiväuniaika tai muuten viihtyivät suojassa sateelta.

Oma alpakka voisi olla aika kiva.
Mulla näytti googlen muistotkin aika hiljattain kuvia sieltä, kun käytiin joku kesä sitten emännän kanssa, jos mesta on siis se joku Kuopion kotieläintarha tai mikä lie.

Riikinkukko, villasikoja, mitä lie aaseja ja hevosia siellä nyt ainakin oli ulkomuistista.

Ja ihan hyvää pullaa kahvilassa.

Pitäisi hakea alkosta pullo punaviiniä.

Saatana tässä pikkuhiljaa alkoholisoituu kun näitä juttuja lukee ja saa vaikutteita.
:D noo, punaviinipullohan menee vielä sivistyneen nauttimisen piiriin.

Alkon tätiä vaan hihasta, ne on ollu varsin hyviä suosittelemaan, jos tarvii johonkin spesifimpään tarpeeseen kuin mökille 3 litraa dokaamiseen.
 
olenkin todennut parhaaksi poistumis ja sisäytymissuunnaksi elielinaukion, se on hieman vähemmän kamala kun muut suunnat jotak ovat niin sekavaa porukkaa täynnä
Millä tavalla sekavaa porukkaa? Spurgut pysyttelee yleensä omissa oloissaan ja nistit saattaa tulla pummaamaan rahaa "bussilippuun" mutta ei niistäkään sen kummempaa harmia ole. Jos joku aiheuttaa ongelmia ne on 99% varmuudella manneja, neekereitä tai nykyisin lähi-idän nuorisoköörejä.
 
:D noo, punaviinipullohan menee vielä sivistyneen nauttimisen piiriin.

Alkon tätiä vaan hihasta, ne on ollu varsin hyviä suosittelemaan, jos tarvii johonkin spesifimpään tarpeeseen kuin mökille 3 litraa dokaamiseen.
Tuleekin ruokajuomaksi. Toi on semmonen helppo jota pystyn jopa itsekin juomaan.'

906477-Viva-Valentina-Il-Classico-Organic-2020.jpg
 
Back
Ylös Bottom