Noh helposti, nuoriso taitaa sitä välillä pestämiten kehtaat ajaa likaisella autolla?
Minä en
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh helposti, nuoriso taitaa sitä välillä pestämiten kehtaat ajaa likaisella autolla?
Minä en
Tiensuolauskaudella joskus painapesurilla enimmät, ku alkaa sotkea ittensä ohi kävellessä. Aineella ja harjalla ehkä joka toinen vuosi.Aina keväällä ja lähes joka syksy tulee pestyä auto.
9/12, koska seassa oli jotain ihmeen ihmisten nimiin liittyviä kysymyksiä.Jäikö koulun kemiantunneilta mitään mieleen? Testaa alkuainetietämyksesi 12 kysymyksellä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009639368.html
6/12
Helposti, jos se jotakuta muuta häirittee, niin ei koske minua mitenkään.miten kehtaat ajaa likaisella autolla?
Miten kehtaat kulkea ihmisten ilmoilla takajeejeen kans?Minä en
Miten kehtaat kulkea ihmisten ilmoilla
Semmoinen vanha DB5 millä Bond ajeli?olenkin tässä jo vuoden katsellut henkilöautoja silläsilmällä, että minkä voisi seuraavasksi hankkia
vielä ei ole tullut lähellekkään kelpaavaa vaihtoehtoa vastaan
Kohta 20-vuotta täyttävässä klonkswagenissa, joka on ollut mitä ilmeisimmin kaikille omistajilleen vain välttämätön kehonsiirtoväline, ei paljoa ihailemista ole, vaikka kuinka ois vasta pesty.ja ulkoa siistiäkin on itse mukava ihailla mm. JokaJumalan maitokauppareissu maitokaupan p-alueella
Mun metodilla siinä ehtii vaikka vähä flirttailla, jos sopivan näköinen sattuu tulemaan vastaan.siinä ei etes NAISia ehtisi katsella
Negative.Mikäs Pöheikkö esittely/vertailu täällä on meneillään?
ja @Heatseeker ehtotan, että tojon sisustuksen tekisi kolmikko Lissu, Sylvi ja Kajsna yhteistyössä. Tulisi varmasti omaperäinen lopputulos..
Lissu haluaa kuitenkin mustat nahkapenkit ja eihän ne nyt sovi.