Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Kampaa ne tollalailla nii ei häirihe


IMG_4037.jpeg
 
Miten kehtaat kulkea ihmisten ilmoilla

siksi kun sillä ei ole enää mitään merkitystä mitä muut ajattelevat,koska: ei ole mitään tarvetta enää viehättää ketään

sottaisella autolla ajaminen sensijaan häiritsee Minua itseä, en pidä sitä etenkään sisältä siistinä muiden tähären kun eihän sinne sisään muut näe
ja ulkoa siistiäkin on itse mukava ihailla mm. JokaJumalan maitokauppareissu maitokaupan p-alueella

parkkeeraans en ian siten, että kun astu ovesta ulos, saan ihastella sitä koko pitkän kävelymatkan

siinä ei etes NAISia ehtisi katsella

Minähän siis valitsen henkilöautoni lähes pelkästäään ulkonäön perusteella, se on Minulle hyvin tärkeä asia
 
olenkin tässä jo vuoden katsellut henkilöautoja silläsilmällä, että minkä voisi seuraavasksi hankkia

vielä ei ole tullut lähellekkään kelpaavaa vaihtoehtoa vastaan
 
ja ulkoa siistiäkin on itse mukava ihailla mm. JokaJumalan maitokauppareissu maitokaupan p-alueella
Kohta 20-vuotta täyttävässä klonkswagenissa, joka on ollut mitä ilmeisimmin kaikille omistajilleen vain välttämätön kehonsiirtoväline, ei paljoa ihailemista ole, vaikka kuinka ois vasta pesty.

Kaikki alkuperäiset, tai ainaki 4 sellaisen mallista, pölykapselit on muuten edelleen tallessa ja paikallaan... #peltivanneonparas
siinä ei etes NAISia ehtisi katsella
Mun metodilla siinä ehtii vaikka vähä flirttailla, jos sopivan näköinen sattuu tulemaan vastaan.
 
Back
Ylös Bottom