Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä pohdin, kuinka kurssille pitäisi pukeutua. Lottamekko olisi tietysti perinteinen ja aina tyylikäs vaihtoehto!
Jaa se oli vasta tulossa. Olin siinä käsityksessä että oli jo meneillään, kun dr Feelgoodkin oli siirtynyt varoetäisyyden päähän pirkanmaalle.
 
Se ois ollu valinta, mutta ei kestä perse.

Haikon kartanoa miettiny, arvostelut vähän niin ja näin. Saa nähdä mitä sitä keksii. Asuntomessuille menossa, ois kiva joku majoitus lähisuunnalta löytää ja Porvoo tuli yhtenä mieleen. Äkkiäkös sitä tietty Kuopiosta tekee päiväreissun Loviisaan!
Onnissa olen ollut pari kertaa kun Porvoossa oon visiteerannut. Erittäin jees pieni butiikkihotla ja aamiainen on loistava.
 
Rupeehan se jytisemään vihdoin.

27189cd4-c68d-4c5f-94e9-75568473583b.jpeg
 
@Saatana

Pienellä laitolla....

 
Onko tuo lupa samanlainen kuin, jos Nainen antaa luvan viedä roskat tai imuroida yms?
Hyvin lähellä, tämä vaan mukavasti antoi kuukauden aikaa eikä muistuttele välillä että pitäisi tehdä jo.

E: Silläpä sitä varmaan tulikin heti tehtyä alta pois tällä kertaa.
 
Muistui kyllä taas mieleen että on tuo hitsaaminen vähän kuin polkupyörällä ajamista, en osaa ajaa polkupyörällä. Mitenhän paljon sitä säästäisi jos ulkoistaisi suurimman osan omista remppaamisyrityksistä?
 
Back
Ylös Bottom