Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Aikoinaan sanoin eksälle, että ostin uuen mekaanisen vinssin ja vähä muitaki osia, meni aika kauan ennenku "voi stna, oot taas ostanu yhen cruiserin"...

Helpompi saaha anteeksi, kuin lupa...
Oliko tässä syy miksi se on ex 😁

Aikoinaan työkaveri heitti timanttisen ratkaisuehdotuksen kun valittelin miten ärsyttää hinata jatkuvasti venettä trailereineen kodin ja mökin väliä: "ostat toisen, identtisen veneen. Vaimollasi menee vuosia tajuta että sulla on kaksi venettä" 🤣

En tarvinnut kuitenkaan toista venettä siihen että vaimosta tuli ex. Harmi, se vene siis.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko tässä syy miksi se on ex 😁
Ei, valitettavasti se oli monimutkaisempi kuvio.

Mutta muistelen että taannoin eräällä palstalla yks jäsen totesi, että viidennen kohdalla rouva totesi että ny saa riittää tai hän lähtee, sittemmin pihassa oli kahdeksan... 😄

Asiat tärkeysjärjestykseen, sanoisin.
 
insomnia-meme.jpeg
 
Itse olin eilen festaroimassa, kun tänään kivempi kermaperseenä olla sateen suojassa kotona. Nimittäin, nyt alkoi tulla vettä ja kunnolla. Kohta on tulva taas valmis.
 
Itse olin eilen festaroimassa, kun tänään kivempi kermaperseenä olla sateen suojassa kotona. Nimittäin, nyt alkoi tulla vettä ja kunnolla. Kohta on tulva taas valmis.

Näyttäisi päättyvän ennen aktin alkua. Ja huomattavasti mukavempi olla pilvisellä säällä festareilla kuin tappoauringonporotuksessa.


Hain kuitenkin postista uuden yläjyrsimen. Täytyy vähän koeajaa.
 
Back
Ylös Bottom