Uskotteko, että olen ollut kaksi (2) kertaa Sentencedin keikalla (ysärillä ja nollarilla).
Aiempien linkattujen pätkien perusteella niin ei todellakaan uskota!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskotteko, että olen ollut kaksi (2) kertaa Sentencedin keikalla (ysärillä ja nollarilla).
Oma suosikki on kinkku, salami, kebabliha, pekoni.Kun pitsassa ei ole mitään turhia rehuja ym. roskaa, niin pakkohan sen on olla hyvä.
Hyi helvetti. Pitää pilata hyvät asiat.
Mitä, eikö jonnet tiedä Dillingeriä?Dillinger on erinomainen pitsa. Miksi kukaan ei kertonut tätä.
Uusi Indy oli parempi kuin etellinen, mutta ei tietenkään niiden vanhojen tasoinen.
Oliko @Sylverö:llä se ampumakurssi tulevana vkl? Paikka Kalakukkola? Riittääkö varoetäisyydeksi, jos pysyttelee Pirkanmaalla?
En tienny, täytyy myöntää.Mitä, eikö jonnet tiedä Dillingeriä?
Väestönsuojassa?Klo yhdeksän jälkeen kannattaa kuitenkin pysytellä sisätiloissa.
Puoli tuntia. Sitten menikin vajaa 11h ihan vokottina nukkuessa.Panin. Maata.
Saa nähä kauanko pysyy hereillä.
Olin fani. Julisteita, vhs ja paitakin.
Oma suosikki on kinkku, salami, kebabliha, pekoni.
@Doctor feelgood Pirkanmaa siis, ei riitä.ON
En oikein osaa sanoa sopivaa varomatkaa. Riippuu varmaan, minkälaiseen tussariin pääsen käsiksi ja meneekö tähtäys huti. Eikös armeijalta löydy kaikenlaista isompaa ja pienempää? Onhan siellä niitä lentokoneitakin. Kai joku valtakunnallinen häly tulee. Klo yhdeksän jälkeen kannattaa kuitenkin pysytellä sisätiloissa.
Tukan leikkuu
1400 alkaa
Onhan nahka kiillotettu hyvin, että sylvi näkee peilikuvansa?Lomatarkastus suorittaa kersantti Sylvi ei mennä asioiden edelle.