Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Yale Preprint Identifies Post-Vaccination Syndrome

PVS shares similar symptoms to long COVID, including chronic fatigue, sleep difficulties, brain fog, and nerve changes, for months to years.

PVS patients often had persisting spike proteins, with some patients continuing to have spike protein in the blood at 700 days after their last vaccination.
PVS patients had exhausted or inactive T cells—cells that are involved in killing cancer and infected cells.

Nyt kun ollaan vuosia siitä ekasta tartunnasta, niin olisko täällä joku rokotetta pakottanut vihdoinkin vastaamassa, mihin mä tarvitsin rokotetta? Sanoin alussa jo, että en sitä tartte, ja tässä sitä ollaan. Mitä olisin hyötynyt rokotteesta kun edelleen hengissä ja kerran parissa vuodessa vähän flunssassa kuten aina ennenkin. Aika hiljasta varmaan on.

View: https://www.youtube.com/watch?v=xVRQ6swpES0

Tässä oli vähän pidempi juttu tuosta tutkimuksesta ja mitä kitkaa sen julkaisemiseenkin liittyi. Noista ongelmista oli aavistus jo silloin kun koronapiikkejä alettiin jakamaan.

Jossain videolla jonka just katselin miettivät, että koskeeko vain piikitettyjä vai myös taudin sairastaneita.
Tosin tolla videolla taas todetaan, että vain piikitetyillä olisi havaittu näitä "mutatoituneita piikkiproteiineja".

Niin tai näin, näitähän jaetaan edelleen halukkaille ja kai me johdetaan edelleen ylikuolleisuustilastoissa.
Voi kunpa joku keksisi mistä voisi johtua 🙄

Jossain videolla jonka just katselin miettivät, että koskeeko vain piikitettyjä vai myös taudin sairastaneita.
Tosin tolla videolla taas todetaan, että vain piikitetyillä olisi havaittu näitä "mutatoituneita piikkiproteiineja".

Niin tai näin, näitähän jaetaan edelleen halukkaille ja kai me johdetaan edelleen ylikuolleisuustilastoissa.
Voi kunpa joku keksisi mistä voisi johtua 🙄
Se itse asiassa vähän särähti korvaan tossa videolla, että mitä pidemmän aikaa kuluu rokotteiden ottamisesta, sitä vaikeampaa on tutkia mistä pitkittyneet oireet johtuvat. Kun sekä rokotetuilla että rokottamattomilla lienee jo melkolailla kaikilla ollut ainakin yksi koronatartunta. Mutta kyllä kai se edelleen olisi ihan mahdollista tutkia, kuinka yleisiä long-covid- oireet ovat piikin saaneilla vs. "puhdasverisillä". Mulla on ollut korona ehkä kerran tai kaksi niin että olen ollut oikeasti kipeä, ja mitään pitkiä oireita ei ole kyllä kuulunut..

Nyt kun ollaan vuosia siitä ekasta tartunnasta, niin olisko täällä joku rokotetta pakottanut vihdoinkin vastaamassa, mihin mä tarvitsin rokotetta? Sanoin alussa jo, että en sitä tartte, ja tässä sitä ollaan. Mitä olisin hyötynyt rokotteesta kun edelleen hengissä ja kerran parissa vuodessa vähän flunssassa kuten aina ennenkin. Aika hiljasta varmaan on.
Sä sitä mihinkään tarvinnut ja kaikki tietää sen :) eli hiljasta tulee tuolla osastolla olemaan.

Sä sitä mihinkään tarvinnut ja kaikki tietää sen :) eli hiljasta tulee tuolla osastolla olemaan.
Sairastin koronan sillon alussa, 5 päivää 37,2 kuumetta ja se siitä. Mä haluun vain tietää joltain joka alussa haukkui trolliksi, että mihin mä tarvitsen rokotetta? Mihin?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Se itse asiassa vähän särähti korvaan tossa videolla, että mitä pidemmän aikaa kuluu rokotteiden ottamisesta, sitä vaikeampaa on tutkia mistä pitkittyneet oireet johtuvat. Kun sekä rokotetuilla että rokottamattomilla lienee jo melkolailla kaikilla ollut ainakin yksi koronatartunta. Mutta kyllä kai se edelleen olisi ihan mahdollista tutkia, kuinka yleisiä long-covid- oireet ovat piikin saaneilla vs. "puhdasverisillä". Mulla on ollut korona ehkä kerran tai kaksi niin että olen ollut oikeasti kipeä, ja mitään pitkiä oireita ei ole kyllä kuulunut..
Tähän liittyen vielä, toki varmaan pelkkää foliota, kun eihän muuta mahdollisuutta edes ole 🤡

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom