Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Voisiko tämä Pride-viikko/kuukausi jo loppua. Olen huolestunut kaikkien niiden ihan tavallisten homoseksuaalien yms seksuaalivähemmistöjen (kirjainyhdistelmät välillä a-ö) ihmisten puolesta, joilla ei ole tarve pukeutua kirjaviin vaatteisiin ja mainita mahdollisimman monesti omasta suuntautuneisuudestaan jokaisessa keskustelussa. Kun kaveri laittaa jokaiseen lomakuvaan tekstit "hei tänne ravintolaan homokin on tervetullut" (koska näkyvillä sateenkaarilippu) tai "täällä biitsillä homokin voi olla" (mukana sateenkaaripyyheliina) niin alkaa vähän tylsistämään. Entä jos vaan oltaisiin kavereita kuten aina ennenkin ilman julistusta! Hänellä on nyt hyvin TIEDOSTAVA seurustelukumppani, joka jopa suhtautuu minuun kylmäkiskoisesti ilmeisesti koska olen tämmöinen tavallisen tylsä hetero.

Minun mielestäni kaikilla on yhtäläinen oikeus kukkelehtia kenen kanssa tahansa. Jatkuva asian painotus tyyliin "täytyy saada olla tasa-arvoinen mutta samalla on huomioitava minun erilaisuus" ja "en tykkää että tuijotetaan, mutta pukeudun silti mahdollisimman erottuvasti" alkaa valitettavasti kyllä rasittaa.
Ei ole kyllä onneksi omassa arjessa ja/tai somessa mahottomasti näkyny...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin eilen punaista ja keltaista juomaa, eikö se ole jo riittävän homoa?

Pistin kummankin pakkaseen.
 
Ei ole kyllä onneksi omassa arjessa ja/tai somessa mahottomasti näkyny...
Helsingissä sitä työnnetään sukkapuikolla silmämunaan, huraa huraa huraaa! Pride viikonloppu vielä menisi mutta kokonainen kuukausi.

IMG_3414.jpeg
 
Muistuipa mieleen rokkifestarikommellus vuosien takaa (reilu 20 vuotta varmaan).

Oli tapana (no on edelleen) hävitellä tavaroita.
Tuli itelläkin festarimuistot mieleen. Mulla oli vaikeuksia teltan pystyttämisessä.

Ajoin autolla festareiden p-alueelle. Tarkoitus oli pystyttää teltta ja korkata sitten olut. Tapojeni mukaan korkkasin ensin oluen ja sitten toisen. Sitten siirryin alueelle, jonne kaveri oli järkännyt sokkotreffit. Nainen oli ihana ja ilta sujui hyvin. Yllättäen nainen kuitenkin kilahti jostain ja lähti kotiinsa. Meinasin lähteä pystyttämään telttaa, mutta kaverit houkutteli mukanaan baariin. Sieltä houkuttelin ihanan naisen mukaani telttaa pystyttämään. Matka ei meinannut edetä millään, koska pussailusta ei tahtonut tulla taukoa. Puolimatkassa leirintään naisen kaverit soitti naisen takaisin baariin. Minä soitin kaverit auttamaan teltan pystytyksessä. Otettiin kuitenkin auton takakontista oluet ensin. Sitten kaveri houkutteli kaksi ihanaa naista ottamaan toiset oluet meidän kanssa. Istuin kahden naisen kanssa auton takapenkillä. Tunnelma oli katossa ja mulla käsi naisen reidellä. Ajattelin ehdottaa teltan pystyttämistä, mutta aivan yllättäen heräsinkin yksin autoni takapenkiltä. Kaikki viikonlopuksi varatut viinat oli juotu ja kaverit tappeli keskenään parkkiksella. Teltta ei ollut pystyssä.

Kokemuksesta viisastuneena jätin teltan pystyttämättä ja nukuin takakontissa koko festariviikonlopun. Jos se teltan pystyttäminen on tehty noin saamarin hankalaksi niin ei väkisin.
 
Laiskottaa niin ettei jaksa pistää kananmunia kiehumaan. Tyydyn siis tonnikalasalaattiin.
 
Jäsen Alicia voisi tähän laittaa muutaman ohjekuvan, joissa teltta on noussut.

🤔

Kuvapankkini sisältää olemattoman vähän ⛺-kuvia.

 
Suosituksia suihkussakäyntimusiikiksi?

Melkein mikä vain käy paitsi:
-ei iskelmää
-ei suomipoppia
-ei punkkia
-ei ryyppymusiikkia
-ei NAISvokalisteja (en ole vielä ollut niin kauaa lomalla, että olisin ehtinyt alkaa kaipaamaan naisääntä)
 
Suosituksia suihkussakäyntimusiikiksi?

Melkein mikä vain käy paitsi:
-ei iskelmää
-ei suomipoppia
-ei punkkia
-ei ryyppymusiikkia
-ei NAISvokalisteja (en ole vielä ollut niin kauaa lomalla, että olisin ehtinyt alkaa kaipaamaan naisääntä)
IMG_5149.jpeg
 
Back
Ylös Bottom