Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1686765718944.png


Joskus noinkin päin. Kaikki aina vaan vaalentaa.
 
Ihastelin kaupassa jäätelörasioita, mutta en ostanut koska lähinnä mahanseudulla asuva läski.

Nyt ihan hirveä himo.
 
Kohtuullisen kattavasti on päässy kyllä tutkimuksiin näiden kipuilevien koipien takia. Eilen lisää labroja ml. klamydia. Se kun tuliskin positiivisena takas, niin en tiedä meniskö kotona läpi, että tuli Islannista uima-altaasta.

Ens viikolla kuvataan keuhkoja ja yritetään ottaa ultraäänen kanssa nivelnestenäytettä, että onko noita meikäläisen koipia hoidettu oikean vaivan vuoksi. Rupeis varmaan noiden jälkeen oleen reumat ja reaktiiviset niveltulehduksetkin suljettu. Ja heinäkuussa on julkisella puolella vielä joku laite, jolla saa viimeistään kuvatuksi nivelet ja varmistuttua, että onko kihtiä vai ei. Vastaavia ei ilm. yksityisillä ole ollenkaan..

Eilen kyllä jo pysty käveleen n. puoltoista korttelia, mikä on henkilökohtainen ennätys viimeiseen pariin kuukauteen, että vähän niinku valoa tunnelin päässäkin, kun ei oo enää ihan pelkästään sohvan vankina.

muoks. mutta jos täällä oli muitakin kihdistä kärsiviä, niin jos tässä nyt oletuksena on kroonistumaan päässyt kihti, niin en voi suositella ts. se kihdin estolääke ja mahdolliset tarvittavat elämäntapa- ja ruokavaliomuutokset kannattaa kyllä tehdä ennemmin kuin myöhemmin. On kohtuullisen veemäinen vaiva tällaisena.
 
Mä en oo päässy koskaan tutkimuksiin.

Ei tosin oo ollu mitään vaivaakaan koskaan.

Moskovassa tosin oli sen päiväiset terveystarkastukset että huh. Niistä sais vaikka novellin. Mm. se vatsalaukun tähystys, ihan vaan siks ettei siellä olis mitään. Eikä ollut. En pitänyt toimenpiteestä. Niistä n. kymmenestä eri lääkäristä miellyttävin oli ihotautilääkäri + hänen hoitajansa natasha. Heille piti näyttää kulli ja puon silimä. En tiedä mitä molottivat tai kirjottivat lappuun kun en ymmärrä sanaakaan venäjää, mutta läpi pääsin.

Ja joka vuosi tuo sama setti.
 
Minun pitäisi mennä gynekologille. Vielä mietinnässä mennäkö julkiselle vai yksityiselle. Yksityisellä saisi valita tohtorin mutta maksaa monta rahaa. Julkisella taas voi joutua kinaamaan lääkärin kanssa.
 
en tiedä meniskö kotona läpi

ja minkähän tähären tuosta kannattaisi kotona mainita?


sohvan vankina.

miksi pyörätuoli tai kävelykepit ei ole vaihtoehto, Minä ainakin tuossa tilanteessa ajelisin tuolilla: kotona ei pystyisi könnätä

pääsisi GAYkoillakin korokkeelle luvan kanssa, eikä olisi tungosta
 
Minun pitäisi mennä gynekologille. Vielä mietinnässä mennäkö julkiselle vai yksityiselle. Yksityisellä saisi valita tohtorin mutta maksaa monta rahaa. Julkisella taas voi joutua kinaamaan lääkärin kanssa.

Kohteliaimmin suosittelen yksityistä. Pääseekö terv.keskukseen gyneasioissa edes aiemmin kuin kuuden kuukauden jonotuksen jälkeen?

Minun vaihdevuosioireilukäyntini terveyskeskuksessa oli täysin turha: lkr otatti verikokeen ja totesi, ettei näillä arvoilla mitään korvaushoitoa tarvita.

Yksityinen gynekologi kertoi, että veriarvon mittaaminen on so last season, koska samalla arvolla eri ihmiset oireilevat eri tavoin tai eivät ollenkaan eikä tarkoituksena ole hoitaa veriarvoa vaan ihmistä niin, että elämää haittaavia oireita on mahdollisimman vähän.

Tervkeskuslkrillä gynekologinen tietämys ei siis ollut ihan nykypäivää.

Ps. Tervkesklkr oli niin happaman oloinen tanttara, että jotain pilleriä olisi itsekin kyllä tarvinnut.
 
Niin, vittuako yhdestä klampasta kotona sanomaan. Salaa vaan zithromaxia emännän aamukahviin ja painaa meneen normaalisti.

jaa niin te harrastatte tuota sukupuolinussintaa

enhän Minä enää edes muistanu että semmonenkin asia on olemassa, ajattelin vaan että sairastaa omassa rauhassa taudin pois ja se on siinä
 
Back
Ylös Bottom