Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...trapetsihomojen...

🤔



...kannattaa varmaan käydä vaan siellä Sexhibitionissa tai muilla messuilla. Noita housuja ei varmaan kovin monesta kaapista muuten löydy.

Ei löydy, ei.

Epäilen, että sellaiset messut, joissa olisi minun silmälle nättejä pöksyjä näytillä, ovat sellaiset messut, että minun täytyisi piikittää ensin vuoden verran Sustanonia, että portsari päästäisi minut sisälle.
Ja sitten seuraavaksi varmaan hirvittäisi olla siellä. 😅

37680121bfc12db36663413deecdb9ef.jpg



On se hyvä, että miesoletetut kuvaavat/kuvauttavat itseään innokkaasti nettiin, niin minun ei tarvitse lähteä yhtään mihinkään. 🤗
 
Eikös sulla tältäki palstalta ole yks ollu?

Siis nainen, siihen en ota kantaa, oliko akka.

juu, mutta ei asuttu samassa huushållissa, eli Minun sisustustaidot ei vaikuttanut lähtemisiin tai tulemisiin
 
Helposti. Ja jos liikaa rahaa on, niin vaihda kalja konjakkiin, siihen kylän kalleimpaan.
En tiedä menikö pointti ohi, mutta siis jos ei voi juoda ja piste, niin ei silloin juoda sen enempää kalliita kuin halvempiakaan viinoja.

Lounaaksi sämpylä ja tommonen kunnon kermapiiras. Laittaisin kuvan, jos tää foorumi ei ois niin ankea ja osais automaattisesti skaalata upatut kuvat riittävän pieneksi, ettei tarvis erikseen aina lähteä kännykkäkuviaan käsittelemään..
 
Ainut oikea syy ostaa Applen älylaite ois Logic Pro DAW-softa musahommiin. Mutta noiden Applen koneiden hinta kaks kertaa sen, mitä maksais kasata joku huippu PC-kokoonpano, niin järkeä njet.
 
Nii tietokoneista en tiiä, mutta uskon että varmasti saa PC:n puolta halvemmalla mitä applen jos tilaa esim kaikki osat erikseen kiinasta ja vaikka muotoilee pellistä kotelon itse.

Puhelimista näyttää samsunki s23 ultra mikälie, olevan kalliimpi mitä ip14pro. Jos noi nyt on verrokkeja keskenään. Toki jonkun samsung galaxyn voi saada 10x halvemmalla mitä applen lippulaivapuhelin. Siinä mielessä ei järkeä ostaa applea.
 
Puhelimista näyttää samsunki s23 ultra mikälie, olevan kalliimpi mitä ip14pro. Jos noi nyt on verrokkeja keskenään. Toki jonkun samsung galaxyn voi saada 10x halvemmalla mitä applen lippulaivapuhelin. Siinä mielessä ei järkeä ostaa applea.
Ei niitä kalliimpia samppoja kannata ostaa, kun ovat ylipäänsä aivan liian isoja. Kävin noi kaikki, iLuurit mukaan lukien käpisteleen. Katelkoot japanilaiset mangaa niistä telkkarin kokoisista luureista.

Sampan S23 perusmalli varmaan, joka tarvii henk. koht ostaa, kun alkaa oleen niin monta kertaa tiputettu tuo S21 (ultra), että on näytöt ja kuoret säröillä.. Tai S22, jos sais vielä johonkin järkihintaan alesta. Noi on fiksun kokoisia ja saa varmaan otettua käyttöön muutamassa hetkessä.
 
Toki jonkun samsung galaxyn voi saada 10x halvemmalla mitä applen lippulaivapuhelin. Siinä mielessä ei järkeä ostaa applea.
Käypänen android-puhelin muutaman satasen, pari vuotta vanha käytetty omppu vähä enemmän. Paitti niin, ei oo vesitiivis, eikä toimi pakkasessa, eli ei oo käypänen. Ja aivan, tätä mallia ei enää tueta.
 
Joo no sen verran kannattaa sentään olla tuore luuri, että saa patchit Androidiin puhelimen suunnittellun käyttöajan. Applen luureista en tiedä, miten ovat hoitaneet noi käyttöjärjestelmäpäivitykset vanhemmissa malleissa.

Vois tuota itekin tietty miettiä, että vittuako noilla uusimmilla malleilla oikeastaan tekee.. hyvä kamera on ihan mukava olla, mutta enpä minä luurilla muuten kyllä tee muuta kuin selaan nettiä tai käytän paria ihan tavallista appista, mikä onnistuis kyllä halvemmillakin malleilla.
 
Applen luureista en tiedä, miten ovat hoitaneet noi käyttöjärjestelmäpäivitykset vanhemmissa malleissa.

luureista en muista, mutta Minulla vuoden 2015 tietokone ja siihen etelleen pukkaa uudet käyttöjärjestelmät läpi

ainoa "vika" akkua pitää ladata jo joka päivä jos vähänkään enemmän käyttää, pidän siis akun kokoajan 40-80 välillä koska: tarkka tavarasta
 
Back
Ylös Bottom