Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

6a440bc29a7946aa903725b7d264bcc5.jpg
 
Tuli uimarannasta ja vokotista Miele’en oma vokot-hetkeni uimarannalla.

Oltiin Interraililla 1990-luvulla ja maattiin krapulassa Cannesin hiekkarannalla.

Paikalle tuli (oletettavasti) paikallinen aivan näyttävä naaras, jota sitten varmaan ihan huomattavasti tuli tuijotettua.

Sieltähän tulikin sitten yllättäen silmää takaisin ja neito kävi siinä sitten tarjoamassa minulle nipun viinirypäleitä ja palasi paikalleen.

Meni ns. pasmat sekaisin. Hetken ihmeteltyäni polskahdin Välimereen ja palattuani neito oli poissa.

Selitykseksi olin krapulassa ja kielillä puhuminenkin jännitti ja jännitti muutenkin yms yms.

Puolustukseksi olen virheistäni oppinut.
 
Selitykseksi olin krapulassa ja kielillä puhuminenkin jännitti ja jännitti muutenkin yms yms.

Puolustukseksi olen virheistäni oppinut.
Aijai, oisit saattanu päästä testaamaan ranskalaisen puskan. Parissakin mielessä.

muoks. itse olen ollut härkäparina romanttisesti Seine-joella risteilyllä. En muista, että naiset ois vinkkaillu silmää.. plus oon likinäköinen, enkä muutenkaan kiinnitä huomiota mihinkään, niin aika vähän päässy sattuun mitään vahinkoastumisia.
 
Parin tunnin päästä ameriikan keskuspankki tekee korkopäätöksen taas kerran. Tällä kertaa osakkeissa leivottuna sisään että tulisi vihdoin paussi nostoissa. Jos ei tule, voipi mennä punaselle.
 
Ja saanko arvata. Kumpikaan jäsenistä ei käynyt romanttisella Ranskanreissulla tutustumassa Atlantin valliin.
En käynynnä. Eiffelissä kävin ja Nitsassa juhlittiin railakkaasti Ranskan itsenäisyyspäivää.
 
Tuli uimarannasta ja vokotista Miele’en oma vokot-hetkeni uimarannalla.

Oltiin Interraililla 1990-luvulla ja maattiin krapulassa Cannesin hiekkarannalla.

Paikalle tuli (oletettavasti) paikallinen aivan näyttävä naaras, jota sitten varmaan ihan huomattavasti tuli tuijotettua.

Sieltähän tulikin sitten yllättäen silmää takaisin ja neito kävi siinä sitten tarjoamassa minulle nipun viinirypäleitä ja palasi paikalleen.

Meni ns. pasmat sekaisin. Hetken ihmeteltyäni polskahdin Välimereen ja palattuani neito oli poissa.

Selitykseksi olin krapulassa ja kielillä puhuminenkin jännitti ja jännitti muutenkin yms yms.

Puolustukseksi olen virheistäni oppinut.

Minulla menee siten, että jos huomaan että joku katselee en uskalla katsoa enää takasi

enkä ole oppinu
 
Kunhan sykkii, riittää mulle.
Ei tarvetta mittauksille.

tarvetta ei olekkaa, mutta koska: pitää olla kaikki lelut mitä Mies tarvitsee niin aivan vaan sen tähären

enemmänin toimii matkamittarina, kun missään polkupyörässäni ei ole mittaria

ja pidän kirjaa suorituksistani #heiaheia


IMG_3820.jpeg
 
Back
Ylös Bottom