Oliko se karting jo? Vai peruuntuiko? Ei muista.
No aivan hirveää säätämistä ollut, kun yrittää sovitella kaikille sopivaa aikaa Voi olla, että lähden päräyttämään rataennätyksen aivan itsekseni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko se karting jo? Vai peruuntuiko? Ei muista.
Jos sauma aukeais sanoisit ei?
Onneksi on koko päivä aikaa juoda. Kahvia.
täytyy ihmetellä noita mainittuja "ongelmia"
Viikset nyt ainakin pois ja uusi tukka.& jos/kun pää ei näy peilistä on näkymä AINA huomattavasti komeampi!
tämä myös käytännössä todettu useassa pariutumissovellutuksessa, mitä taskupuhelimeen voi asennella, käden:käänteessä
t.188cm
Kyllä, loma, vielä monta viikkoa.Onneksi on koko päivä aikaa juoda. Kahvia.
Vapaapäivän kunniaksi ostin zeron sijasta tavallista colaa. Vaikutus jokseenkin sama kuin kaljalla.kaljaa
uusi tukka.
Viikset nyt ainakin pois ja uusi tukka
Vaikutus jokseenkin sama kuin kaljalla.
Voi! Minulla juuri vastaava projekti menossa. Nuo molemmat. Tiedän sanomattakin tosinVoisiko naiselle sanoa, että läskit pois ja uudet tissit?
uusi tukka
eikä viikset lähde, joka(no ei joka mutta lähes)kapakkareissu käydään kehumassa komeita viiksiä
myös naaraat
Veikkaan, että suurin osa ei osaa arvostaa tuollaista palautetta, vaan haluavat mieluummin tulla hyväksytyiksi sellaisina kuin ovat.Voi! Minulla juuri vastaava projekti menossa. Nuo molemmat. Tiedän sanomattakin tosin
En minä tiedä, mutta muutoksia kannattaa aina kokeilla. Jos vanha ei toimi.kerro nyt silti minkälainen se tulisi olla?
En minä tiedä, mutta muutoksia kannattaa aina kokeilla. Jos vanha ei toimi.
Ei tietenkään, kyse nyt kuitenkin hiukan eri asioista. Jos minulla olisi viikset, en pahastuisi jos joku mies ehdottaisi niiden poistamista.Veikkaan, että suurin osa ei osaa arvostaa tuollaista palautetta, vaan haluavat mieluummin tulla hyväksytyiksi sellaisina kuin ovat.
Mutta takaisin asiaan.