Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän noissa kehuissa se tilanne aika paljon ratkaisee.

Töissä kahviautomaatilla voin kyllä kehua vaikka työkaverin hienoa kelloa tai vaatetta, mutta jos alan kehua kauniita silmiä tai persettä, niin kyllä se vähän huonon maun rajoille menee - tai siis hankala olla tulkitsematta kiinnostukseksi muuten.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kai sitä voisi tuossa tilanteessa sitten kehua semmosta ominaisuutta joka oikeasti viehättää, tai jos mikään osa-alue ei viehätä niin jättää kehumatta jos se kehu on vales
Joo, multa tais mennä ohitte osaksi tuo naisten sekoilu.

Voi ystävällinen varmaan olla ilman valkoisia valheita / kehujakin, jos ei tosiaan mitään kehuttavaa keksi. Mut noin ylipäätään se on ihan mukava ilmiö, jos nyt vaikka töissä ihmiset ottaa kontaktia ja ovat mukavia toisilleen.

muoks. ja juu, sitä kollegan persettä ei ehkä kannata ekana kehua kahviautomaatilla :D

toinen muoks. mutta minä kyllä normaalisti oletan, että suurimmalla ihmisillä oiskin edes jonkinlainen tilannetaju.
 
Eikö sitten ole tyhjä ja siten turha kehu?
Pitääkö kaiken kehumisen liittyä aina miehen/naisen iskemiseen? Eikö hyvää mieltä voi jakaa? Kehun minä kavereiden vaatteitakin, että "tuo sopii sinulle", "näytät hyvältä tuossa" mutta en välttämättä omaa ruumista välttämättä verhoaisi ikinä sellaisella. En yleisesti pidä pitkistä parroista (kumppanilla), mutta kyllähän sellainen saattaa kiinnittää huomion hyvin hoidettuna ja näyttää hyvältä juuri sillä ihmisellä, vaikka en parrakasta miestä välttämättä haluaisi.
 
kai sitä voisi tuossa tilanteessa sitten kehua semmosta ominaisuutta joka oikeasti viehättää, tai jos mikään osa-alue ei viehätä niin jättää kehumatta jos se kehu on vales

otetaan esimerkiksi vaikka pituus joka huhupuheiden mukaan pitäisi olla usean naisen miele:n

jos kehuu pitkä Miehen viiksi vaikka ei oikeasti niistä pidä niin miksi ei kehuisi pituutta kun se nyt oletettavasti on suuremman osan naisista mielestä postiivinen ominaisuus

en äkkiä muista kertaakaan että pituuttani olisi tullut kukaan kommentoimaan, sensijaan kaljua tukkaa joskus on, kun semmonen oli: ja nyt viiksiä
 
Pitääkö kaiken kehumisen liittyä aina miehen/naisen iskemiseen?

kyllä se vaan meillä joihin ei yleensä missään kukaan kiinnitä huomiota semmoiseksi automaattisesti tulkitsee

esimerkiksi jos tinnerissä saan sydämmen niin tulkitsen sen että on kiinnostunut, ei kohteliasuuttaan tykkää
 
Pitääkö kaiken kehumisen liittyä aina miehen/naisen iskemiseen? Eikö hyvää mieltä voi jakaa? Kehun minä kavereiden vaatteitakin, että "tuo sopii sinulle", "näytät hyvältä tuossa" mutta en välttämättä omaa ruumista välttämättä verhoaisi ikinä sellaisella. En yleisesti pidä pitkistä parroista (kumppanilla), mutta kyllähän sellainen saattaa kiinnittää huomion hyvin hoidettuna ja näyttää hyvältä juuri sillä ihmisellä, vaikka en parrakasta miestä välttämättä haluaisi.
Puhutaan selvästi vähän eri kieltä. En itse harrasta muodon vuoksi kehumista ja aidosti pidän niistä asioista joita kehun tai muuten huomioin positiivisesti eikä se tarkoita iskemistä tai sen suurempaa kiinnostusta.
 
Kyllä kun Arman Alizad sanoo jotain Iltalehdessä, niin se on jämpti niin.

muoks. mullahan ei oo viiksiä vaan taas tämmönen maailmanlopun karannu kokoparta, mutta nyt alkaa taas viikset tulee suuhun asti.. pitäs varmaan vähän lyhentää..
 
otetaan esimerkiksi vaikka pituus joka huhupuheiden mukaan pitäisi olla usean naisen miele:n

jos kehuu pitkä Miehen viiksi vaikka ei oikeasti niistä pidä niin miksi ei kehuisi pituutta kun se nyt oletettavasti on suuremman osan naisista mielestä postiivinen ominaisuus

en äkkiä muista kertaakaan että pituuttani olisi tullut kukaan kommentoimaan, sensijaan kaljua tukkaa joskus on, kun semmonen oli: ja nyt viiksiä
Pituus on asia johon ei voi itse vaikuttaa. Tuntuisi tyhmältä kommentoida toisen ihmisen senttimetrejä. Entä jos mies ei haluaisi olla niin pitkä? Tunnen sellaisiakin!
 
Pituus on asia johon ei voi itsw vaikuttaa. Tuntuisi tyhmältä kommentoida toisen ihmisen senttimetrejä. Entä jos mies ei haluaisi olla niin pitkä? Tunnen sellaisiakin!
Tää onkin jännä, tuntuisi oudolta kehua tosiaan, että joku on ihanan pitkä tai ihanan pätkä.
Toisaalta ei niihin kauniisiin silmiinkään voi itse vaikuttaa ja ihan hyvä kehun aihe.
 
Puhutaan selvästi vähän eri kieltä. En itse harrasta muodon vuoksi kehumista ja aidosti pidän niistä asioista joita kehun tai muuten huomioin positiivisesti eikä se tarkoita iskemistä tai sen suurempaa kiinnostusta.
En minäkään kehu muodon vuoksi, mutta miksi en voisi sanoa kaverille että tuo vaate sopii sinulle todella hyvin, jos olen vilpittömästi sitä mieltä? Eihän se vaate sopisi välttämättä minulle ollenkaan, jos ollaan aivan eri mallisia tai eri värimaailma.
 
En minäkään kehu muodon vuoksi, mutta miksi en voisi sanoa kaverille että tuo vaate sopii sinulle todella hyvin, jos olen vilpittömästi sitä mieltä? Eihän se vaate sopisi välttämättä minulle ollenkaan, jos ollaan aivan eri mallisia tai eri värimaailma.
Tottakai voi sanoa ja sitähän minäkin teen, kehun asioita joista pidän toisessa/toisella eikä minun silti tarvitse haluta niitä itselleni. Keskustelun alku ja aiempi viesti siitä, että voit kehua partaa pitämättä siitä loi käsityksen muodon vuoksi kehumisesta, mutta ollaan kuin ollaankin saman asian äärellä.
 
Mutta siis @vokot , tietenkin pidät viikset jos ne on sun juttu! Mutta älä pidä vain siksi, että niitä kehutaan :) Noista kehumisaloituksista toki saisit hyvin vietyä jutustelua eteenpäin, olettaen että naiset ovat niistä oikeasti innoissaan.
 
Mitenkähän tästäkin työpäivästä selviää?

Pitäisi ihan töitäkin tehdä, mutta toimistolla vain pahaa kahvia.
 
Tää onkin jännä, tuntuisi oudolta kehua tosiaan, että joku on ihanan pitkä tai ihanan pätkä.
Toisaalta ei niihin kauniisiin silmiinkään voi itse vaikuttaa ja ihan hyvä kehun aihe.

Minä ainakin olen tänäkin vuonna "kehunut" 180cm naarasta hänen pituutensa tähären, eikä tuntunut miltään

alkaa nimittäin tuntea itsensä lyhyeksi tuollaisen vieressä, kun yleensä naisten päät ovat huomattavasti alempana
 
Minä ainakin olen tänäkin vuonna "kehunut" 180cm naarasta hänen pituutensa tähären, eikä tuntunut miltään

alkaa nimittäin tuntea itsensä lyhyeksi tuollaisen vieressä, kun yleensä naisten päät ovat huomattavasti alempana

Noh, kerro nyt koko tarina, miten pitkä naaras reagoi?
Vokot kun olet huono puhumaan, niin mitä jos tekisit käyntikortin? Tuikkaat automaatiolla aina naaraalle jos saat vähäisenkään kontaktin, niin jää etes jonkinlainen mahdollisuus jatkotoimenpiteisiin.
 
Back
Ylös Bottom