Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun mainitsit niin voisi hyvinkin olla.^ Alicia?
Montako paitaa pyykkivaraa mies tarvii?Mujissa oil kans hyviä kuuman kelin t-paitoja, niitä tuli tuotua suomeenkin kohtalainen nippu, olivat varmaan 5e/kpl. Vähän jäi harmittamaan kun otin mujin paksuja t-paitoja vain 3, nekin oli alle 1000jeniä laaki kun suomessa vastaavat vähintään 2-3 kertaisilla hinnoilla...
Eikä marise valinnastaan pakkiksella, että se ois jotenki naisten syy...helpommalla pääsee, kun istuskelee kylmänrauhallisesti ihan yksin
Jos sauma aukeais sanoisit ei?voiVeljet
on kyllä etelleen melko,ja,moinen
ja 10v liian nuori
Suomen keihästoivo kiidätettiin sairaalaan – valmentajalta karu arvio
Julia Valtasta odottaa pitkä kuntoutus.www.is.fi
Sama kävi mielessä, että nyt on varmaan jostain Alician taloyhtiöbileistä.
Minun hikirauhasila japanin ilmastossa, 2-3 paita/päivä.Montako paitaa pyykkivaraa mies tarvii?
Eikäku se olikin finkku joka sen laitto.Njeeet, ei ole linkattuna minun toimestani mitn taloilmoituksia. Rintsikat ei ole mun juttu. Uudehko kivitalo on tämä.
siis finkku vai se talo?^ jaa niin joo se hillitön pommi täältä Jyväskylästä.
Talo tässä tapauksessa :Dsiis finkku vai se talo?
sait ylipuhuttua, tein pari riviä^ jaa niin joo se hillitön pommi täältä Jyväskylästä.
Pitäskö se eurojaska täytellä muuten huomiseksi, niin voi hetken aina haaveilla mitä tekis, jos osuis.
muoks. tosin suunnitelmat ei oo hirveästi muuttunu, kolme kovaa koota eli kartano, kitaroita ja kissoja pätee edelleen.
Hifit ja ruudun vois kanssa päivittää kerralla kunnollisiksi, jos ois joku tila, jonka vois tehdä alusta loppuun, eikä raha rajoittaisi ratkaisuja.
"Genelec-yhteensopiva" AV-vahvarikin, eli Trinnovin Altitude taitaa olla jotain kakskyt tonnia :D
Sama kävi mielessä, että nyt on varmaan jostain Alician taloyhtiöbileistä.
tämän voi ainakin jo laittaa varaukseenTilasin ite kaks pizzaa. Seuraavaks se eurojaska.
muoks. ja kolme riviä eurojaskaakin tehty. Varmaan uskaltaa jo haistattaa sähköpostilla vitut pomolle.