Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
wtf-rkelly.gif

hämmentävin konmentti NAISen suusta on ollut

"olet kuullut tätä varmaan väsymiseen asti, mutta piti silti tulla sanomaan että sulla on hienot viikset"
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja tätäkö ei lasketa aloitteeksi?

en halunnut laskea, olin helpottunut kun hän hetkenkuluttua hairaantui toiseen mieheen

kaikki #paikkakuntalaiset varmaan ymmärtäisivät yskän jos tietäisivät kenestä kysms
 
Kylmä tosiasia, ei naiset oikeasti tarkoita tuota kehuna. Naiset ei yleensä kehu sellaisia asioita mistä oikeasti pitävät, siis tuntemattomille.

minkästähären sitten tuollaista pitää tulla sanomaan?

mitäs on haluttu sanoa kommentilla?: älä leikkaa ikinä pois
tämä siis toisen NAISen suusta
 
suurempaa haittaa tehdä kuin viikottaiset kaljat.

Minä taas oletan, että viikottaiset kaljat ovat huommatavasti terveellisempi vaihtoehto kun könnätä sekin aika yksin kotona
 
Minä taas oletan, että viikottaiset kaljat ovat huommatavasti terveellisempi vaihtoehto kun könnätä sekin aika yksin kotona
Hyöty-vahinkosuhde riippuu tietysti aina siitä mihin vertaa ja jos vaihtoehtona on kalsarikännit, niin toki. Mulle ne ei ole vaihtoehto.
 
minkästähären sitten tuollaista pitää tulla sanomaan?

mitäs on haluttu sanoa kommentilla?: älä leikkaa ikinä pois
Voisin minäkin ihmetellä komeita viiksiä, mutta se ei tarkoittaisi että pitäisin niistä. Olettaisin että mies pitää viiksistään ja on niistä ylpeä, siksi saattaisin mainita niistä. Ei se kuitenkaan tarkoita että kyseiset naiset kävisi kuumana viiksiin!

Höpönlöpö 😁 sen lisäksi, että mm. pakkotervehdin naapureita niin kehun ihmisiä jos siltä tuntuu. Nämä on näitä henkilökohtaisia missioita lisätä avoimuutta ja vähentää häpeää.
Siis kyllä minäkin, mutta ei se tarkoita että jos kehun esim jonkun pitkää partaa, että pitäisin parrasta tai että olisin kiinnostunut miehestä ja sen parrasta.
 
hämmentävin konmentti NAISen suusta on ollut

"olet kuullut tätä varmaan väsymiseen asti, mutta piti silti tulla sanomaan että sulla on hienot viikset"
Nyt on niin sakeeta juttua että taidan lähteä irrottamaan jarrukelloa.

@Lonewolf
Kuten todettua, hitsaushommat ei maailmasta lopu.

Olisi periaatteessa ihan kiinnostava yksilö, pienet kilsat (tojotaksi), toki nuo ruostevauriot pitäisi käydä toteamassa paikan päällä ennen kuin mitään usklataisi tarjota.
 
kyllä NAISet on erikoisia

jos Minä kehuisin jonkun NAISen persettä niin kyllä se silloin olisi Minun silmään ja munaan mielenkiintoinen perse! en kehuisi semmoista johon en missään nimessä haluaisi käydä käsiksi
 
Siis kyllä minäkin, mutta ei se tarkoita että jos kehun esim jonkun pitkää partaa, että pitäisin parrasta tai että olisin kiinnostunut miehestä ja sen parrasta.

tuostahan voi suorastaan vetää johtopäätöksen, että jos joku nainen kiinnittää Minuun niin suuren huomion että tulee jopa kehumaan, ei kuitnkaan välttämättä ole missään nimessä Minusta kiinnostunut

koita tuossa tilnteessa sitten hoksata onko vaiko eikö ole kinostunut

ei ihme, että sexuaalit häirintätapaukset lisääntyy kun naiset vetelevät Miehiä höplästä
 
se tarkoita että jos kehun esim jonkun pitkää partaa, että pitäisin parrasta
Eikö sitten ole tyhjä ja siten turha kehu?

Saa hauskoja tilanteita töissä, kun heittää miehenä jotain tyyliin "Pekka (nimi muutettu), sää näytät tosi hyvältä tänään".
Kyllä vain, ihmiset hämmentyy kehuista.
 
onkse täysin vieras käsite, että ihmisille voi noin muutenkin vaan olla ystävällinen tai kohtelias? Kun siitä joku saattaa saada hyvän mielen.

kai sitä voisi tuossa tilanteessa sitten kehua semmosta ominaisuutta joka oikeasti viehättää, tai jos mikään osa-alue ei viehätä niin jättää kehumatta jos se kehu on vales
 
onkse täysin vieras käsite, että ihmisille voi noin muutenkin vaan olla ystävällinen tai kohtelias? Kun siitä joku saattaa saada hyvän mielen.
Kehuminen ja ystävällisyys ei tosiaan automaattisesti tarkoita kiinnostusta vaikka moni tuntuu niin luulevan, mutta mieluummin kehuu sitten vilpittömästi asioita jotka herättää positiivisia viboja.
 
Back
Ylös Bottom