Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMG_3244.jpeg
 

220k€ rapeakuntoinen tönö + 270k€ tontti

rakennusoikeudesta
Suojeltava rakennus. Rakennusta ei saa purkaa. Rakennuksessa ei saa tehdä sellaisia muutoksia tai korjauksia, jotka heikentävät rakennuksen akuperäistä arkkitehtuuria. Rakennukseen kohdistuvista toimenpiteistä on neuvoteltava kaupunginmuseon kanssa. SR-1
 

220k€ rapeakuntoinen tönö + 270k€ tontti
Kiva talo, upeat tulisijat, paska sijainti.

Rakennusta ei saa purkaa, mutta saiskohan sen siirtää.

Hirsirungosta vois tarjota 20 tonnia ja tulisijoista 5 per kappale. Suostuiskohan myyjä? 🤔
 
Löysin @TJJ Täältä niitä paitoja mitä suosittelit. Ostin eilen yhden kokoa L ja tä on kyl hyvä, yläkropppa näyttää bodarilta mut antaa vähä armoa vatsan seudulle. Tänään meen ostaa kaupan tyhjäksi. Niin ja on viileä pitää päällä, kehtaisi heittää sen eilisen kuuman päivänkin perään uusiksi tänään.
Mujissa oil kans hyviä kuuman kelin t-paitoja, niitä tuli tuotua suomeenkin kohtalainen nippu, olivat varmaan 5e/kpl. Vähän jäi harmittamaan kun otin mujin paksuja t-paitoja vain 3, nekin oli alle 1000jeniä laaki kun suomessa vastaavat vähintään 2-3 kertaisilla hinnoilla...
 
Pitäskö tää kääntää kummiskin niin päin, että jos on pakko asua siellä PK-seuduksi kutsutussa maanpäällisessä helvetissä, niin silloin ei itketä asuntojen hinnasta? :D

Mieleen, möin torissa kehtoa ja intiaani tinkas -50% lähtien kymmenen pinnan välein. Sanoin joka kerta että hinta lukee ilmoituksessa. Lopuks sano että maksaa pyydetyn hinnan, mutta anna edes 5e alennusta koska asuu raumalla ja joutuu sieltä lähteä ajamaan 50km matkan tänne hakemaan.

Vastasin että onko se mun vika, että hän asuu Raumalla? Pitäiskö minua rangaista ja sakottaa sen vuoks? 🤷‍♀️

En antanut euroakaan alea. Haki silti pois. Oli intiaani intiasta. Pajeetti.
 
Oliko se aikaisemmin linkattu rintamiestalo?

Njeeet, ei ole linkattuna minun toimestani mitn taloilmoituksia. Rintsikat ei ole mun juttu. Uudehko kivitalo on tämä.


Mulla ois tiedossa sopiva tuparilahja 🤭 onnea uudesta kodista!

Hahaa! Luulen, että se on sellaista, josta frouva 11 vee ei varsinaisesti välittäisi. 😁😁 Kiitos.
 
Back
Ylös Bottom