Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos haluan lämmintä, menen parvekkeelle. 20230607_204818.jpg
 
Löysin @TJJ Täältä niitä paitoja mitä suosittelit. Ostin eilen yhden kokoa L ja tä on kyl hyvä, yläkropppa näyttää bodarilta mut antaa vähä armoa vatsan seudulle. Tänään meen ostaa kaupan tyhjäksi. Niin ja on viileä pitää päällä, kehtaisi heittää sen eilisen kuuman päivänkin perään uusiksi tänään.
 
Onko se niin justiinsa?

Aika mietoa, jos jokin offarin tissikuva vahingossa sattuu julkisella paikalla sivullisen silmään.

No, näin ajan kanssa ajateltuna mikään laillinen materiaali ei ole minun, aikuisen ihmisen, tapauksessa minkäänlainen synti.
Ehtii vain aina jollakin automatiikalla iskeä :nolo: päälle. Minun pitää päästä eroon tuosta.


Ei kai periaatteessa, mutta itse kyllä pidin edellisessä työssä yllä tietynlaista imagoa ja kyllä se olisi vaikuttanut ikävällä tavalla...

Tämäkin... Ja sekin kun tietää, että jotkut ihmiset järkyttyvät ihan oikeasti aika vähästä. Ja pelisäännötkin tuntuvat olevan erit eri ihmisille, että mikä määrä mistäkin asiasta tulee paheksuntaa. Tässä mielessä tahaton/tahallinen järkytys välillä ihan paikallaan. Oppivatpahan.

😁
 
Ja huomiselle löytyi hitsaushommaa😍
Suunnitelman muutos, het aamusta perinteinen poliisilaitoksen reissu.
Vieläköhän siellä on samat tädit tiskillä kuin aina ennenkin.

Ja tarkennetaan sen verran että kyseessä eijole esitutkinta.

Mutta ensin kahvia.
 
Tänään ois vaihteeksi talonäyttö. Oiskohan seitsemäs tämän kesän aikana 🤔 Ei oo helppoa kun ei mielellään ennen 90- lukua rakennettu, ei suoraa näköyhteyttä naapuriin, työmatka alle puoli tuntia ja ja ja..
 
Back
Ylös Bottom