Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Näkihän tuon tosiaan paitsi aikaisempaa runsaammasta viihteellä olosta, niin myös soolona otetuista heruttelukuvista, että eroilmoitus on tulossa.

Varsin odotettavaa ja ajanmukaista myös koska:
-aloittaneet seukkauksen lapsina eli 18-vuotiaina
-yhdessä 19 vuotta
-pieni lapsi.

Nosta käsi pystyyn, jos tiedät eroon päättyneen pikkulapsiperheen, jossa äiskä ja iskä ovat kohdanneet toisensa teini-/ varhaisina opiskeluvuosina.
🙋‍♀️
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kai se on pienet taputukset antaa Markukselle onnistuneesta vaalikamppanjasta (ei liene ollu helppo pesti katella vierestä rouvan menoa), vaikka Sannalla jäikin pääministerin jatkopesti haaveeksi.

Saas nähä kuinka tiukkaan se aisankannattajan lisänimi tarttuu Markukselle, noin niinku tulevaisuuden kannalta. Ihme on, jos ei vähintään ne kaverit vittuile vielä vuoden parin päästä.

Voihan Markuksella ollut ollut jotain salasutinaa hela tiden 🤔
 
Meniskö kuuntelemaan Hannua suåsikki t-paidassani?

1678459532-148928-mens-500x600.jpg

e: kuva myyjän sivuilta, en minä, minä olen pyöreän muotoinen, en tuollainen vinkuheinä.
 
Varsin odotettavaa ja ajanmukaista myös koska:
-aloittaneet seukkauksen lapsina eli 18-vuotiaina
-yhdessä 19 vuotta
-pieni lapsi.

Nosta käsi pystyyn, jos tiedät eroon päättyneen pikkulapsiperheen, jossa äiskä ja iskä ovat kohdanneet toisensa teini-/ varhaisina opiskeluvuosina.
🙋‍♀️
Eikös ne eroa yleensä jo aikasemmin. 19v alkaa nykyään olemaan harvinaisen pitkä yhteinen taival
 
kuntit, hei!

kyyria provinssiin

täytyyköhän sitä sittenkin harkita, vakavasti, olemista #läsnä
 
Back
Ylös Bottom