Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sprintti.

e: teoriassa tykkään sprittikisoista, yleensä sattuu ja tapahtuu, mutta se että aika-ajot ajeltiin jo eilen...ei kiinnosta kattoa.
e2: näköjään körötellään tämä kisa turva-auton takana
 
Viimeksi muokattu:
Tänään savustettua nieriää, grillattua varhaiskaalia ja perunaviipaleita. Nyt jälkkärinä perinteitä kunnioittaen Zamppista ja zikaria.

20230429_173148~2.JPG


Zamppis: J. Charpentier 2015 Milllesime
Zikari: Tatuaje Tattoo härkänä.

Todella positiivinen yllätys kuplajuoman osalta, erinomaista.

Hyvää wappua kaikille 🎊
 
Viimeksi muokattu:
Jatkona vielä edelliseen, ehkä onkin Zamppis mestari @TJJ lle tuttua tavaraa (?), mutta alle 50€ Suomessa hintaluokassa omaan makuun aika lailla kärkikahinoihin nouseva. Jos siis tykkää paahteisista ja vaffan makuisista.
 
@TJJ jaa, noi Luthelit ja Olagkin näköjään tarvii tuskassa FP:tä.. eihän mulla tommoisia ole.

(Ekalla yrityksellä meni se Ulcerated Tree Spirit ja vielä vajailla flaskeilla, mutta aika hilkulla, kun itekään ei ois kestäny enää osumaakaan. Heilahti taas mitä lie pari kolme tuntia aika haipakkaan, kun alkoi jauhamaan.)
 
@TJJ jaa, noi Luthelit ja Olagkin näköjään tarvii tuskassa FP:tä.. eihän mulla tommoisia ole.

(Ekalla yrityksellä meni se Ulcerated Tree Spirit ja vielä vajailla flaskeilla, mutta aika hilkulla, kun itekään ei ois kestäny enää osumaakaan. Heilahti taas mitä lie pari kolme tuntia aika haipakkaan, kun alkoi jauhamaan.)
Kannattaa nostaa se fp alkuun sille tasolle että saa lhutelin käyttöön, sen kanssa pärjää pitkälle, top 5 tai top 3 spirittejä. Jatkossa tulee yks mikä tarttee vielä enemmän fptä joka on sen arvoinen.
 
Kannattaa nostaa se fp alkuun sille tasolle että saa lhutelin käyttöön, sen kanssa pärjää pitkälle, top 5 tai top 3 spirittejä. Jatkossa tulee yks mikä tarttee vielä enemmän fptä joka on sen arvoinen.
Joo, melee ukkeli ollu, niin painopiste str / end / dex / vig. Ehkä tota dexterityä nostelin vähän suotta, mutta tuo käytetty miekka skaalautui molempien str ja dex kanssa, niin tuli nostettua molempia. Eikä ollu mitään käsitystä, että tarvis olla mindiakin siellä jossain lähemmäs 20 het alkuun, jos haluaa noita voimakkaampia summoneita käyttää..

No, varmaan suht nopsaan aukeaa se uudelleenspeksausmahiskin, mutta eipä mua niin haittaa tutkia ja grindaillakaan hahmoa ylöspäin. Oon tehny sitä jo muutenkin.
 
Eilen käytiin pienellä automatkalla tässä jykylän ympäristössä, niin Muuramen Shellillä joskus ilta kasin aikaankin aivan tuoreita munkkeja <3

Ja on muuten hienot asetelmat snökössä, melkein kannattaa kattoa, jos yhtään kiinnostaa sekä tää menossa oleva, että iltasessio.
 
Meillä on munkkeja... Taikinaa oli kohottamisen jälkeen niin paljon että tursusi 10 litran sankosta yli. Huh huh.

Parasta kun laittaa paistetut munkit pakkaseen, sitten mikron kautta ja sokerissa pyöräytys sitä mukaa kun niitä syö, ja on niinkun vasta paistettuja kokoajan saatavilla.
 
A man broke into a house one night, his goal was to take something small and valuable. While he was searching through the stuff he heard a small voice "Jesus is watching you." He stopped for a moment and said to himself "This must be a voice from my old sunday school." So he continued searching, about 5 minutes later he heard the voice again "Jesus is watching you." He turned his flashlight to the direction and he saw a parrot. He said to the parrot "What is your name?" The parrot replied "Moses" The robber then said "What kind of silly people would name there parrot Moses?" The parrot looked up and said "The same people who named the pitbull jesus!"

source: http://www.jokes4us.com/religiousjokes/jesusiswatchingyoujoke.html
 
Joo, melee ukkeli ollu, niin painopiste str / end / dex / vig. Ehkä tota dexterityä nostelin vähän suotta, mutta tuo käytetty miekka skaalautui molempien str ja dex kanssa, niin tuli nostettua molempia. Eikä ollu mitään käsitystä, että tarvis olla mindiakin siellä jossain lähemmäs 20 het alkuun, jos haluaa noita voimakkaampia summoneita käyttää..

No, varmaan suht nopsaan aukeaa se uudelleenspeksausmahiskin, mutta eipä mua niin haittaa tutkia ja grindaillakaan hahmoa ylöspäin. Oon tehny sitä jo muutenkin.
Ei se mind hukkaan mene, voi sitten hakata enemmän aowta ja jotain pikku määtsikkiä. Mulla oli aikalailla sama pohja, inttiä ja mindia nostelin sillai että hyviä spirittejä sai käytettyä ja kun Moonveilin sain (hain) ja sitä jumahdin käyttämään niin sekin skaalautui jonkin verran inttiin. Siinä sitten kun sitä int + mind tuli nostettua niin oli ihan mukava jotain ärsyttäviä möllejä mätkiä kaukaa turvasta pitkän matkan määtsikillä.
 
Back
Ylös Bottom