Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minua kinostelisi vain tietää, mitä Hän, meinaa askarrella noista palikoista.Siis eikö Jessen faija ollutkaan oikeasti tää?
Mitkä kauniit ja rohkeat!
Olet mitä syöt pitää paikkansa. Nyt kun syöt vain munkkipossuja, sinusta tulee Saatanan SikaRuokavalioni perustuu seuraavat 2-3 päivää munkkeihin.
Kaiken järjen mukaan, olen siis munkki ensi viikolla.
Koska olet mitä syöt.
Ei takuulla mene loppupeliä ajatellen, mutta meinasin lähinnä siis, että ois varmaan tarvinnu nostella sitä jo vähän aiemminkin.. Weapon skillinä tommonen toimiva Lion's Claw, niin ei totakaan kerkee montaa kertaa huiskaisemaan, ennen kuin loppuu FP.Ei se mind hukkaan mene, voi sitten hakata enemmän aowta ja jotain pikku määtsikkiä. Mulla oli aikalailla sama pohja, inttiä ja mindia nostelin sillai että hyviä spirittejä sai käytettyä ja kun Moonveilin sain (hain) ja sitä jumahdin käyttämään niin sekin skaalautui jonkin verran inttiin. Siinä sitten kun sitä int + mind tuli nostettua niin oli ihan mukava jotain ärsyttäviä möllejä mätkiä kaukaa turvasta pitkän matkan määtsikillä.
Jos haluaa alkuvaiheessa grindata helpohkoja runeja ja stormveil on läpäisty niin se silta missä on ne kolme jättiä? 3k per kiekka, ei ole monen minuutin homma joku 10k kerätä.Ehkä tota yhtä viikinkikylää lukuunottamatta, josta sais jonkun 2000 kerralla, mutta hidasta alkaa olemaan jo sillaikin.
Mullon varmaan jotain mestoja sieltä vielä tutkimatta, kun ei kuulosta tutulta. Pitäs se joku Divine Towerkin vielä ettiä. Eli tutkitaanpas huomenissa.Jos haluaa alkuvaiheessa grindata helpohkoja runeja ja stormveil on läpäisty niin se silta missä on ne kolme jättiä? 3k per kiekka, ei ole monen minuutin homma joku 10k kerätä.
Se on sen sillan toisessa päässä.Mullon varmaan jotain mestoja sieltä vielä tutkimatta, kun ei kuulosta tutulta. Pitäs se joku Divine Towerkin vielä ettiä. Eli tutkitaanpas huomenissa.
Valkeisen lammella nuorisoa juhlimassa. Käytiin paheksumassaMunkkia ja simaata.
Keli selkiintynyt päivän pilvisyydestä auringonpaisteeksi, mutta lämpötila on matala. Keskustassa hillittyä oleskelua, toki muutama henkilö selvästi päihtynyt ja yhtä juhlijaa nostivat kaverit jaloista ja kainalosta raahaten taksiin.
Mikäs nuha ny tapetilla?Yritin hetken lukea flunssaketjua. Ei pysty, liian hapokasta.
9kk olin. Erdokan nimitti vävynsä valtionvarainministeriksi. Liira devalvoitui, eurolla sai aluksi 3 ja myöhemmin 5 liiiraa. Tuli syötyä ja juotua ihan urakalla. Päiväraha laski vasta seuraavana vuonna ja paikalliset hinnat eivät kerenneet muuttua.Joskus elämässään pitäis mennä ruokamatkalle Turkkiin.
9kk olin. Erdokan nimitti vävynsä valtionvarainministeriksi. Liira devalvoitui, eurolla sai aluksi 3 ja myöhemmin 5 liiiraa. Tuli syötyä ja juotua ihan urakalla. Päiväraha laski vasta seuraavana vuonna ja paikalliset hinnat eivät kerenneet muuttua.
Kebabia eri muodoissa, eli grillattua lihaa. Toki kaikkia muitakin herkkuja.Mitä tuli syötyä eniten?