Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt jäi kysymättä notta kai siellä oli koko rytmiryhmällä pastellisävyiset pikkutakit.

Pitäisikin laihduttaa, että tämä sopisi:

puku_s.jpg
 
voi perseenperseenperse

xante pitäisi tarjoilla 10-12 asteisena

millä metodilla se jäähdytetään, huoneenlämpö on liikaa ja jääkaappi liian kylmä

sommelier max lähti juuri huonolla hetkellä kattelemaan peeniksiä
 
voi perseenperseenperse

xante pitäisi tarjoilla 10-12 asteisena

millä metodilla se jäähdytetään, huoneenlämpö on liikaa ja jääkaappi liian kylmä

sommelier max lähti juuri huonolla hetkellä kattelemaan peeniksiä
Mitävittua?

Laita paistomittari pulloon ja tarkkaile jäähtymistä.

Oikean länpötilan saavutettuaan, nauti juoma.
🤷‍♂️
🤷‍♀️
 
Onkohan se hankalaa olla salilla sillee, että on koko ajan nättinä ja pylly pitkällä. Tänään oli monenlaista oman peppunsa kuvaajaa treenaamassa.
Onneksi itse näyttää kylähullulta. Oon käyny viime viikkoina treenaamassa kotimatkalla juoksukamojen kanssa, villasukat jalassa! 😎
 
Onkohan se hankalaa olla salilla sillee, että on koko ajan nättinä ja pylly pitkällä. Tänään oli monenlaista oman peppunsa kuvaajaa treenaamassa.
Onneksi itse näyttää kylähullulta. Oon käyny viime viikkoina treenaamassa kotimatkalla juoksukamojen kanssa, villasukat jalassa! 😎


Luulisi, että alaselkä menee kipeäksi, mutta ei se ilmeisesti mene. Tai sitten se on sen arvoista, että ei haittaa vaikka menisikin.

Toissapäivänä ihmettelin erästä kuvaajaa, että eikö hän ihan oikeasti meinaa tehdä mitään muuta, kuin kuvata itseään ja somettaa.
Teki hän sitten ainakin yhden sarjan. Sarjatauon pituus oli kolme varttia, eikä hän tietenkään voinut siinä välissä lähteä pois laitteesta,
kun hommahan oli kesken. Siis se kuvaus ja puhelimen näppäily.

Se on kyllä ihan hauskan näköistä, kun otetaan välillä naamapuoleltakin kuvaa ja väläytellään sille kameralle aurinkoista hymyä ja se hymy kuolee aina samalla, kun puhelin lasketaan alas kuvankäsittelyä ja postailua varten. Taas parin sekunnin hymy kameralle pään keikuttelun kera ja sen jälkeen ollaan taas naama nutturalla. 😁



View: https://www.instagram.com/reel/Cp0mjOqp0kM/?utm_source=ig_web_copy_link




*Minullakin luultavasti viihdearvoa tahattomasti, kun ajatuksissani joko töhöilen, irvistelen tai puhisen.
 
Ei kai kotoa poistuta ilman jeesusteippiä, leathermannia ja laserlämpömittaria?


Hernekeitto, kulmasoutu ja vyö ei ollut kuuminta hottia edustava kombo tusinan lantionostofitnessbabyn seassa.
 
Back
Ylös Bottom