Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä ole ennen kiinnittäny huåmiota, mutta eikös nuo thumbnailissa näkyvät musta&punainen asut ole niitä missä Eddie veti stand up keikkojaan silloin, #kunjonneteimuista..
Mulle tarjottiin viikon reissua Leville ja kolmen päivän reissua lätkän mm-kisoihin.Olisi pitänyt lähteä Tsekkeihin. Ei jaksanut.
Kysyttiin lähdetkö heti Kuusamoon. Vastasin: Sama kuin naisilla, pää kipeä.
Noniin, olen siis matkustamassa Reykjavikiin.
Joo, huomiselle onkin varattu poniajelu ja homoilua.Islanninhevosia ja partaviikinkejä
Sekä Solstafir.
Kuulostaapi, että neuvoa-antavat mietintämehut on nautittu.5 geeteetä menny aika rivakkaan.
Minua ei siksi että ei ole ketään joka pyytäisi.Miksei minua kukaan pyydä minnekään?
Siirryin vielä viskin pyörteisiin lopuksi. Kohta kyllä joutuu siirtyyn koneeseen.Ilmoitan kyllä jos kentällä alkaa epämääräinen älämölö Maxin toimesta, jatkolento ainakin jonkinverran myöhässä itsellä.
Lupasi finski viestissään +30 min aikaa ottaa neuvoa antavaa, mutta paskat suoraan koneeseen.Siirryin vielä viskin pyörteisiin lopuksi. Kohta kyllä joutuu siirtyyn koneeseen.