Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen nyt ajautunut tien päähän liikalihavuuteni kanssa ja aloittanut perinteisen Rainbow suklaahippukakkudietin. Eli muita herkkuja kotiin ei kanneta. Lähtökohtaisestikaan ei mikään kiihottava tuote, mutta on jotain kaapissa jos rasvasolu alkaa raivoisasti huutamaan herkkuja.
 
juu ei iltaohjelma ole ongelma, mutta mitä päivällä

Jussinbaarihan se Minun paikkani on Pääkaupungissa
 
Jaahas, joku jokeri kiinalainen mesta testaukseen lounaaksi, kun ei jaksa ruveta paistelemaan jauhelihoja.

Ei tarvinnu maksaakaan, kun edellisesti vtuiksi männeestä tilauksesta kreditit näköjään käyttämättä.
 
Miksei ole kaljaa?

Hoitaja unohtanut tilata.
Nyt kannattaa tehdä asiasta ihan kirjallinen huomautus ns ylemmälle portaalle.

Tuon voisi muutenkin siirtää hoitohenkilökunnalta tukipalveluiden toiminnaksi. Samalla, kun täydennetään tarvikevarastoa, niin huomioidaan myös ortopedian kaljahylly.
 
Miksei ole kaljaa?
4EAEA69F-5866-4C32-8066-79C5B9AAA415.jpeg
 
Kiinteistöhuoltofirma ajaa Wille traktorilla lumet ja välillä kolaavatkin. Energialaitoksella on lämmittäjät vahtaamassa 24/365, että haketta menee kiertoleijupannuun, höyryä tulee ja turbiini pyörii senverran, että generaattori pysyy verkossa. Näin tulee mökkiin lämpö- ja lamppuun valo. Hyvin yksinkertaista. Kunhan itse vain muistaa aamulla puurot syödä ja kulkeutua kustannuspaikalle.
 
Back
Ylös Bottom