No sitten pitää olla sen verran pöhnässä ku yks kaveri nuorena, ykkösiä nosteltiin vuorotellen niin tipahti koko ukko penkiltä painojen kanssa. Siinä oli käden katkeaminen lähellä.ei kai ykkönen penkistä pienessä pöhnässä treenivideo ole?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sitten pitää olla sen verran pöhnässä ku yks kaveri nuorena, ykkösiä nosteltiin vuorotellen niin tipahti koko ukko penkiltä painojen kanssa. Siinä oli käden katkeaminen lähellä.ei kai ykkönen penkistä pienessä pöhnässä treenivideo ole?
Miks mä ajan autolla töihin 1,5km? Koska olen laiska.Miks mä ajan bens autolla treeneihin 6,5km suunta 2-4krt vko? Miksen ottais työsuhdepyöräksi sähköfillaria ja kävis sillä?
Miks mä ajan bens autolla treeneihin 6,5km suunta 2-4krt vko? Miksen ottais työsuhdepyöräksi sähköfillaria ja kävis sillä?
Miks mä ajan bens autolla treeneihin 6,5km suunta 2-4krt vko? Miksen ottais työsuhdepyöräksi sähköfillaria ja kävis sillä?
Totta.on,muuten melko ja moinen etikettivirhet tuossa polkupyörässä
ei vaan sitten niin mitenkään istu tuohon tyyliin mikään muu vaihtoehto kun kappavaihteet ja hihnaveto
Totta.
Työkaverilla tämmönen, automaattivaihteet - aika jännä ajettava.