Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@MÖYKKYNEN

NAImisiin velekarahalla! Minä en ymmärrä, uskoni on vahva, että en ole ainoa



Pariskunnan häät tulevat nykyisten arvioiden mukaan maksamaan todennäköisesti noin 35 000 euroa. Tähän mennessä rahaa on kulunut varausmaksuihin noin 6 000–7 000 euroa.


Suurimman osan kuluista he maksavat lainalla.




 
Omat häät: käteisellä. (omalla käteisellä).
Ei esitelty rahaa, vaan kustannustehokkaasti samalla rahalla kun pappi kasto esikoisen. Toki paikka ja tarjoilu oli pramee ristiäisiks, mutta vieraat ajatteli että rahaa: on.
 

Voi veljet. Viikko + 1 päivä poikain reissuun. Menee vielä niin, etten edes tiedä, mihin ollaan menossa ennen kuin lentokentällä :D Pitääkin ottaa tiukka hammer-kääntöohjelma loppuviikolle.

Löyhästi aihetta sivuten. Olikohan aikanaan Joutsan joutopäivillä, kun käytiin heittämässä pieni työkeikka, niin siellä myytiin Sahtia semmoisista 4,5l tonkista. Tai jostain ainakin jääny mieleen, että ne ois ollu tuon kokoisia. Vaati pienen tekniikkaopettelun alkuun nimittäin ei voinu ihan suoraan kaataa vaan tonkasta muovituoppiin ilman, että tuoppi ois kaatunut ja sahdit pitkin pöytiä, mutta tonkka sillai kahvasta tohon kyynervarren päälle ja siitä kun laski tuoppiin, niin rupes sedät saamaan sahtia.

Kävi myös alkuun käsireenistä noiden tonkkien käsittely.
 
Kyllä itseeni on varmaan pesiytynyt pysyvästi pihistelijä, rahaa kun ei koskaan ole ollut niin paljoa että sillä voisi pröystäillä. Best manina olin ja meinasin pyörtyä jo pelkästä kukkakaupan laskusta kun olin mukana asioita hoitelemassa. Totesin notta jos joskus on itse naimisiin menossa, ja daamilla on päivä prinsessana haaveita, niin sitten sopii olla myös hänen pankkitilillä painetta sen mukaisesti. Mitä tapahtui sille että morsiammen vanhemmat maksaa häät? Varmaan tasa-arvo =(
 
Oak Barrelissa ainakin mukit ennen lähtöä.

Kaveri lentää finskillä ja se on hommannu liput + majoituksen kohdemaassa. Meille muille tuli lähinnä ilmoitus alustavista kustannuksista ja kehoitus saapua paikalle.

Voisiko kohteena olla Kreikan Athos-vuori, kun kerran ollaan ilman naisia matkalla 🤔
 
Aijoo, offariin viestiä. Ostettiin kotiin sokerointivermeet (ei liity nyt edellä mainitsemaani piheyteen!) koska emäntä meinas et minähän voin opetella homman niin hänen ei tarvitse juosta maksullisissa. Katsottiin jotain tutorialia ja kokeiltiin hiukan hänen sääreen ja ei mennyt kuin hetki niin huomasin että nyt ollaan sokeroimassa jo allekirjoittaneen kainaloita.

i feel you sisters... jessus et teki kipeetä, mut kuulema helpottaa jatkossa (kuka puhui mitään jatkosta?)
 
Katsottiin jotain tutorialia ja kokeiltiin hiukan hänen sääreen ja ei mennyt kuin hetki niin huomasin että nyt ollaan sokeroimassa jo allekirjoittaneen kainaloita.

i feel you sisters... jessus et teki kipeetä, mut kuulema helpottaa jatkossa (kuka puhui mitään jatkosta?)

Ennustan, että jatkossa... sitä sokerointia harjoitellaan muuallekin kuin kainaloihin. 😁
 
Back
Ylös Bottom