Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh huh, tänään on käynyt kaksi (2) hyväntuoksuista asiakasta.

catsniff-catsmell.gif





:unsure:

Onkohan nyt joku uutuustuoksu tai dödö, joka tuoksuu jollekin pehmeän puhtaalle ja ihan hitusen makealle?

Tulee Mieleen lähinnä valkoinen myski, mutta jotenkin pehmeän raikkaana versiona. En muista, että olisin haistanut aikaisemmin juuri tätä.
Ainoa selkeästi tuonne päin oleva ehkä Serge Lutens L'orpheline, mutta ei tämä minusta ole kuitenkaan se, vaan jokin pehmoisempi, raikkaampi, seksympi*.



*Käyttäjän omat feromonit saattavat toki vaikuttaa tähän osuuteen. Terveen ja luonnostaan testosteronipitoisen oloisia henkilöitä.
 
titta,kuntit,titta

intte kommersiellt fordon idag i työajossa


IMG_2715.jpg
 
Ennustan, että jatkossa... sitä sokerointia harjoitellaan muuallekin kuin kainaloihin. 😁

muut paikat ymmärränkin, kainaloita en!

Miehellä siis

NAISoletettu saa vetää aivan jokapaikasta jos lysti on
 
Ennustan, että jatkossa... sitä sokerointia harjoitellaan muuallekin kuin kainaloihin. 😁
No juu, brassia tosiaan tarkoitus lähtee harjoittelee, emännälle. Katsotaan onko tuossakin sit joskus niin että löytää itsensä väärältä puolelta sokerimöykkyä. =D


Eikä aikaakaan kun Sylvikin tilaa palvelut wombutilta.
Meillä on töissä mahdollisuus hiljaisina hetkinä olla kotona 50% palkalla, tuttu nainen sieltä tekee niin et on himassa ja tekee parit ripset tai kynnet ni on ns. päivän palkka tienattu. Sanoin emännälle että josko mä alkaisin sit tekee bra *keskeytys* en kuulema ala.
 
Huh huh, tänään on käynyt kaksi (2) hyväntuoksuista asiakasta.

catsniff-catsmell.gif





:unsure:

Onkohan nyt joku uutuustuoksu tai dödö, joka tuoksuu jollekin pehmeän puhtaalle ja ihan hitusen makealle?

Tulee Mieleen lähinnä valkoinen myski, mutta jotenkin pehmeän raikkaana versiona. En muista, että olisin haistanut aikaisemmin juuri tätä.
Ainoa selkeästi tuonne päin oleva ehkä Serge Lutens L'orpheline, mutta ei tämä minusta ole kuitenkaan se, vaan jokin pehmoisempi, raikkaampi, seksympi*.



*Käyttäjän omat feromonit saattavat toki vaikuttaa tähän osuuteen. Terveen ja luonnostaan testosteronipitoisen oloisia henkilöitä.

mikähän toi kosketus on? tuoksu ilimiselevästi on löytynyt


 
Huh huh, tänään on käynyt kaksi (2) hyväntuoksuista asiakasta.

catsniff-catsmell.gif





:unsure:

Onkohan nyt joku uutuustuoksu tai dödö, joka tuoksuu jollekin pehmeän puhtaalle ja ihan hitusen makealle?

Tulee Mieleen lähinnä valkoinen myski, mutta jotenkin pehmeän raikkaana versiona. En muista, että olisin haistanut aikaisemmin juuri tätä.
Ainoa selkeästi tuonne päin oleva ehkä Serge Lutens L'orpheline, mutta ei tämä minusta ole kuitenkaan se, vaan jokin pehmoisempi, raikkaampi, seksympi*.



*Käyttäjän omat feromonit saattavat toki vaikuttaa tähän osuuteen. Terveen ja luonnostaan testosteronipitoisen oloisia henkilöitä.
Ainoa Serge jonka minä tiedän oli se taidegallerian tyyppi.
 
@MÖYKKYNEN

NAImisiin velekarahalla! Minä en ymmärrä, uskoni on vahva, että en ole ainoa



Pariskunnan häät tulevat nykyisten arvioiden mukaan maksamaan todennäköisesti noin 35 000 euroa. Tähän mennessä rahaa on kulunut varausmaksuihin noin 6 000–7 000 euroa.


Suurimman osan kuluista he maksavat lainalla.




"Perttu on tyytyväinen tilanteeseen.

– Parasta on, että saa itse seurata sivusta. Kun on aktiivinen morsian ja hyvä hääsuunnittelija, eipä siinä paljon tarvitse itse sykkiä, hän sanoo.

– Meillä on hääsomessa vitsi, että Perttu ”rakastaa” häiden suunnittelua. Pääasiassa minä sitä teen, mutta Perttu oikolukee kaikki tekstit, jotka julkaisen hääsomeen.

– Ja kyllä Perttu on päässyt vaikuttamaan. Hän sai valita esimerkiksi kutsukortin muodon.

Perttu hallinnoi myös juhlien Exceliä, johon he kirjasivat vieraslistan, budjetin ja eri toimijoiden yhteystiedot.

– Perttu pitää insinöörinä Excelin kurissa. Minulle Instagram toimii päiväkirjana, johon kerään asioita matkan varrelta, Milena kertoo."

Run, Perttu, Run!!!
 
Ennustan, että jatkossa... sitä sokerointia harjoitellaan muuallekin kuin kainaloihin. 😁
Eilen osui ihan samat puheenaiheet yhden naisoletetun kanssa 😂

Ei minulla mitään Kake-tasoista yläryijyä ole, mutta alavatsa ja reidet ovat sen verran karvaiset että ***lin ympäristön täydellinen karvanpoisto olisi enemmän kuin törkeän silmiinpistävä 😄
 

Liitteet

  • Resizer_16794778160651~2.jpg
    Resizer_16794778160651~2.jpg
    233,6 KB · Katsottu: 50
Heti rupes tekeen mieli espressoa "with a lemon twist".

Tarviikin keittää kahveet, ettei simahda nyt sapuskan päälle. Ja fasupala tai pari ehkä kaverina 😬
 
Back
Ylös Bottom