Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Erittäin hyvä kysymys, jota olen tässä joutunut pohtimaan tippa silmässä. Tarkoitus ei ollut vaihtaa, vaan kissin yllätysmuuttoon päädyttiin epätoivotun tapahtuman jälkeen, joka aiheutti minussa hirmuisen ahdistuksen ja pelon kissan turvallisuudesta.

Kissaa on valtava ikävä 😭

Tuoreen kuva-aineiston mukaan mirri on vakaasti valloittamassa uutta valtakuntaansa.

Nyt ainakin tiedän, mistä keskustelen ensi viikolla psykologin vastaanotolla. Aiheena ahdistuneisuus ja syyllisyyden tunne.

eikö noissa ole palautusoikeutta jos ei tule uuden isäntäväen kanssa toimeen vaan pitää ruveta kukkoilemaan



View: https://www.instagram.com/reel/Cl_WduAjsin/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
 
FpKeHP2acAAd8ue.jpg
 
sanokaapas,soviNistit, miksi harjoitusvastus NAISpuolinen, laittaa viehättää, miksei joku noista klopeista?
Vastaan vielä uudestaan. Niin täähän oli ton mimmin instakanava, eikä ton kundin, kun nyt luki ton postauksenkin.

Kraah, varmaan tarvii pitää vielä tää päivä saikkua.. vanhaksi ja vammaiseksi on tultu.
 
Vastaan vielä uudestaan. Niin täähän oli ton mimmin instakanava, eikä ton kundin, kun nyt luki ton postauksenkin.

en Minä nyt tuollaisiin pikkuseikkoihin huomiota kiinnittänyt, mutta nyt kun otiti puheekis niin kyllä Minusta vahvasti Herran instaramilta vaikuttaa

ja tämä taitaa olla vosun

 
sanokaapas,soviNistit, miksi harjoitusvastus NAISpuolinen, laittaa viehättää, miksei joku noista klopeista?



View: https://www.instagram.com/reel/Cov_E8muQ9k/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


Itellä naisharjoituskumppaneta. Paljon mieluummin heidän kanssa painii ja vääntää kuin 110kg karvaisen hikisen karjun kanssa. Ite niin pieni 76kg niin usein saan naisen vastustajaks 😅

Sparritreeneissä aluks vähän kylmäs lyödä naista nyrkillä naamaan, mut siihenkin tottu nopeesti.
 
85, sisävaatteet päällä, punppukärryllä, työmaalla, punnittuna, henkilövaakaahan Minulla ei ole

& en uskalla ottaa riskiä

Minulla on niin armottoman huono tuuri, että aivan varmasti joutuisin jonkun hoikan pojan kanssa painimaan, NAISet jäisivät lyhyille Miehille harjoituskappaleiksi: jos sielä etes NAISimisiä olisi

& ei kinosta pätkääkään mikään vääntö, pelkän NAISkontakstin toivossa sinne lienee aivan turha mennä jos muuten inhoaa touhua
 
kyllä se hienonpaa olisi jos se olisi sielä aivan muissa merkeissä kun painiessa
 
Back
Ylös Bottom