Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jumalauta

Suven viimeisen polkupyörälenkin jälkeen olen harrastanut kehonrakennusta, onely

neljästi viikossa, kovat keinot käytössä mm. kreatiini

läskipyörässäkin on vielä sliksit alla: odottaa nousevaa Suvea, mallaskoskelle sitten saa taas tyyrätä sillä
 
IMG_2277.jpg
 
oli muuten laskijaispullan syönti kohtuu härskiä hommaa!

ei tartte kyllä julkisella paikalla yrittää suoriutua toista kertaa

IMG_2285.jpg
 
Sain selville vahingossa, että koiruli osaa antaa tassua. Piti testata useasti, oliko vain sattumaa, mutta ei. Kun oma käsi on tietyssä asennossa, myös tassu nousee.

Ps. Koira piereksii paljon.
 
Miksi helevetissä minun tekisi taas mieli aloittaa 10000 kahvakuulaheilautteluhaaste.
Oksettaa ajatus jo valmiiksi, mutta silti tekisi mieli.
En taida.
Ehkä.
Mää oon tehnyt työpäivien aikana aina muutaman kymmentä kyykky + punnerrus -komboa noilla pikkukuulilla (12kg) + yläkroppaa miten milloinkin keksii. Saa vähän verta kiertämään paikoissa ja sykettäkin ylös. Noita on hyvä tehdä muutama setti aina sillä aikaa, kun kahvi tippuu.

Oon kyllä jumpannu itteni vähän jo pihalle noista pikkukuulista.. noi riitti salitauon jälkeen hyvin kaikkiin yläkroppavitkutteluihin, mutta nyt sais olla kaveriksi jo jotain vähän painavampaakin kuulaa. Ts. vois varmaan 16-kiloiset ostaa kaveriksi. Yks 24kg kuula löytyy, mutta en oo viittiny kämppään tuoda, kun pelottaa, että paskon lattiat tuolla, jos lipeää.
 
Mää oon tehnyt työpäivien aikana aina muutaman kymmentä kyykky + punnerrus -komboa noilla pikkukuulilla (12kg) + yläkroppaa miten milloinkin keksii. Saa vähän verta kiertämään paikoissa ja sykettäkin ylös. Noita on hyvä tehdä muutama setti aina sillä aikaa, kun kahvi tippuu.

Oon kyllä jumpannu itteni vähän jo pihalle noista pikkukuulista.. noi riitti salitauon jälkeen hyvin kaikkiin yläkroppavitkutteluihin, mutta nyt sais olla kaveriksi jo jotain vähän painavampaakin kuulaa. Ts. vois varmaan 16-kiloiset ostaa kaveriksi. Yks 24kg kuula löytyy, mutta en oo viittiny kämppään tuoda, kun pelottaa, että paskon lattiat tuolla, jos lipeää.
Tuo on varsin fiksu tapa tehdä. Pitkin päivää, usein ja vähän.

Kokeile punnertaa väärinpäin, kuula kattoa kohti. Saa lisää haastetta, aika paljonkin.
Kyykkyyn toki tarvis vähän isompaa painoa...Ellei jotain yhyren jalan versiota kikkailisi.

Hommaa joku pehmuste, niin voit kaksnelostakin käyttää. Ei se isoa palasta tarvi, varsinkaan jos sitä ei heilauttele.
 
Ehkä tiedossakin, mutta jos koira pieree paljon, on todennäköisesti ravinnossa jotain sille sopimatonta.

Yhdistyksestä kertoivat, että masuvaivat ovat rescuekoirilla erittäin yleisiä, kun siirtyvät tarhoilta koteihin. Stressiä pukkaa, kun koko elämä, ympäristö ja ruokakin muuttuu. Lorautan jatkossa hieman piimää raksujen joukkoon.
 
Miksi helevetissä minun tekisi taas mieli aloittaa 10000 kahvakuulaheilautteluhaaste.
Oksettaa ajatus jo valmiiksi, mutta silti tekisi mieli.
En taida.
Ehkä.
Jos aloitat sen, niin teetkö joka päivä?
 
Back
Ylös Bottom